نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: در بودجه ملی سال جاری ۹۷ میلیارد تومان اعتبارات مناطق محروم به میامی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۷۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ 10 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس  در نشست بررسی مسائل میامی با حضور مردم و اعضای شورای شهر جدید ضمن بیان اینکه در بودجه ملی به منطقه محروم میامی در سال گذشته حدود دو میلیارد تومان تخصیص داده شد که امسال این بودجه به ۹۷ میلیارد تومان افزایش یافته است، تاکید کرد: مسئولان شهرستانی در زمینه این اعتبارات و کمبودهای میامی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اختصاص اعتبارات مناطق محروم می‌تواند گره‌گشای بسیاری از امور باشد، افزود: بیشترین سهم استان سمنان در بودجه روستایی متعلق به شرق استان است که باید بتوانیم از این اعتبارات در زمینه محرومیت زدایی بهره مند شویم.

عضو خانه ملت با بیان اینکه میامی دارای ظرفیت‌های عظیمی در بخش محرومیت زدایی است، تاکید کرد: مسئولان شهرستانی برای این منظور برنامه داشته باشند.

خانی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید با توجه به بخش خصوصی و ظرفیت‌های آن، مشکلات شرق استان سمنان را رصد کند، تاکید داشت: اجرای طرح‌های بزرگ از سوی دولت منتخب می‌تواند در زمینه توسعه و اشتغال شرق استان مؤثر واقع شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار