مدیرکل استاندارد تهران گفت: اسامی ۹ شهربازی‌ که تاکنون اقدام موثری برای اخذ مجوز استاندارد نکرده‌اند، امروز / ۲۰ تیرماه/ منتشر شد.
کد خبر: ۹۷۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 11 July 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از اداره‌ کل استاندارد استان تهران،محمود رضا طاهری روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: اسامی شهربازی‌هایی که تاکنون اقدام موثری برای اخذ مجوز استاندارد نکرده‌اند، شامل رفاه اتوبان یاسینی، بوستان میعاد در منطقه۵، روبوکیدز باغ کتاب، مرکز خرید ایده‌آل خیابان امین الملک، نرگس تهرانسر و بازیکده خانواده حکیمیه در شهر تهران، امیرکبیر شهریار، شادان پارس خاوران و معلم در پاکدشت است.

وی ادامه داد: باوجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر اداره‌کل، مبنی بر ممنوعیت بهره‌برداری از تجهیزات بازی بدون مجوز استاندارد، همچنان شاهد فعالیت این تجهیزات و قصور بهره‌برداران آن هستیم؛ که با تلاش کارشناسان و بازرسان استاندارد، از ابتدای سال تاکنون و نیز با اجرای طرح تابستانه نظارت بر تجهیزات بازی در استان، ۴۴ شهربازی پلمب شد.

مدیرکل استاندارد تهران با اشاره بر اجرای طرح تابستانه نظارت بر تجهیزات بازی و شهربازی‌ها، گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از هزار مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان انجام و ۸۰۵ تجهیز پلمب شد.

این مقام مسؤول ضمن هشدار به شهروندان نسبت به عدم استفاده از تجهیزات غیراستاندارد، خاطر نشان کرد: در نتیجه بازرسی و نظارت بر تجهیزات بازی، از ابتدای سال، برای حدود ۶۰۰ تجهیز شهربازی مجوز بهره‌برداری صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار