اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 20 تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۷۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰ 12 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/4/1400 تقدیم حضور می گردد.


انهدام باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان"آمل"از کشف 27 كيلوگرم مواد مخدر و انهدام باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ذات الله رضوانی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر و مقابله سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند 4 نفره قاچاق مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران با اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق شدند متهمان را، در حین انتقال مواد مخدر با 2 خودروی سواری از طریق محور هراز شناسایی کنند .
سرهنگ رضوانی از دستگیری این سوداگران مرگ در عملیاتی ضربتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای متهمان در مجموع 27 کیلو گرم تریاک کشف شد .
وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره به آثار زیانبار مواد مخدر بر پیکره جامعه،خاطرنشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه های های اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است.
رضوانی در خاتمه از شهروندان خواست: برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------------

دستگیری سارق سیم برق با 10 فقره سرقت در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق با 10 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وقوع سرقت سیم برق در شهرستان بابل موضوع در دستور کار عوامل کلانتری 11 قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی و تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی سارق حرفه ای و سابقه دار در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: متهم پس از هماهنگی های قضائی با دادستان این شهرستان در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
سرهنگ شالیکار در ادامه اظهار داشت: متهم در تحقیقات تخصصی به 10 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
وی در پایان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

--------------------------------------------------

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در رامسر
سرپرست انتظامی شهرستان رامسر از کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش 4 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی خانپور در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر بهره برداری از تجهیزات تولید ارز دیجیتال توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ خانپور ، تصریح کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازدید از محل فعالیت وی 12 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 4میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.
وی قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها ،افزایش بیکاری و اخلال در خدمات عمومی مردم خواهد شد.
سرپرست انتظامی شهرستان رامسر، در خاتمه تاکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

--------------------------------------------------

كشف 2 تن چوب قاچاق در "میاندورود"
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از توقيف خودروی حامل 2 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"مجید باقری جامخانه" در تشريح اين خبر،بیان داشت: در راستاي اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران حين کنترل خودروهاي عبوري در یکی از محورهای جنگلی به یک خودروی حامل چوب مشکوک و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود، افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 2 تن چوب جنگلی به ارزشی بالغ بر 200 میلیون ریال که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.
سرهنگ باقری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني،به مرجع قضائي معرفی و چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحویل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود در خاتمه پديده قاچاق کالا را به ضرر اقتصاد کشور و تولیدات داخلی دانست و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------------

توقیف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در عباس آباد
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از کشف 11 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش 7 میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ "سید جعفر افضلی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه چوب بری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از محل فعالیت متهم 11 دستگاه رمز ارز دیجیتال با متعلقات کامل آن کشف کردند.
سرهنگ افضلی با بیان اینکه ارزش تقریبی دستگاه های تولید ارز دیجیتال کشف شده بالغ بر 7 میلیارد ریال ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده این قبیل جرایم در سطح جامعه، از طریق تماس با سامانه تلفنی 110 موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن برای برخورد بهنگام، با سودجویان عرصه اقتصادی کشور به پلیس گزارش کنند.

--------------------------------------------------

جمع آوری معتادان متجاهر در گلوگاه
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگیری 17معتاد متجاهر در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمودکلوانی" در گفت‌ وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي ارتقای احساس امنيت عمومی و به منظور پاکسازی مناطق آلوده و فضاهای عمومی، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح حوزه استحفاظی به اجراء گذاشته شد.
وي ادامه داد: در اجراي اين طرح 17معتاد متجاهر و پرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده شهرستان جمع آوري و با هماهنگي مرجع قضائي تحويل مراکز درمانی و ترك اعتياد شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگیری 5خرده فروش مواد مخدر در اجرای این طرح نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: همکاري و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه مي شود.

--------------------------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق از یک خودروی نیسان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " عبدااله حسن زاده با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان با خبر شدند.
وی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی، متهم را که اقدام به برداشت غیر مجاز چوب و محصولات جنگلی در این شهرستان می کرد شناسایی و وی را در حین حمل چوی با یک خودروی نیسان دستگیر کردند .
وی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم 3 تن انواع چوب جنگلی قاچاق که به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف برداشت شده بود، کشف شد.
سرهنگ محمدپور همچنین اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

--------------------------------------------------

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 4 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در گفت ‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی وقوع نزاع و درگیری 4 نفر از اراذل و اوباش منطقه که موجب ایجاد رعب و وحشت ر بین شهروندان شده بودند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی، متهمان را که از محل متواری و در یکی از استان های همجوار مخفی شده بودند شده بودند شناسایی کردند.
سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: ماموران طی هماهنگی قضائی و در یک عملیات ضربتي و غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.
عنایتی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود اظهار داشت: پلیس به هيچ وجه اجازه نمی‌دهد هیچ فردی آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پايان بيان داشت: نیروی انتظامی در مسیر تحقق نظم و امنيت با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و شهروندان را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

--------------------------------------------------

کشف انواع قرص و داروهای غیر مجاز در تنکابن
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، از کشف 3 هزار عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ "غلامحسین شعبانی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع قرص و داروی غیر مجاز توسط افرادی در این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: پس از هماهنگی های قضائی و تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند.
سرهنگ شعبانی، خاطر نشان كرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت و درمان این شهرستان، در بازرسی از محل فعاليت متهمان در مجموع 3 هزار عدد انواع قرص های مخدر و روانگردان، کشف کردند .
فرمانده انتظامی تنکابن ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان در مجموع بالغ بر 150 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .
شعبانی بابيان اينکه داروهای مخدر عاملی مهم و مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.
وی در پایان با بیان این که مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست: برای مقابله با ترویج مصرف مواد مخدر جوانان و فرزندان خودرا از عوارض مصرف این بلای خانمانسور آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

--------------------------------------------------

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در جویبار
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف 19 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ "غلامرضا جعفری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي کسب خبری مبني بر استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال توسط فردی در کارگاه پرورش ماهی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
وی تصریح کرد: پس از هماهنگي های قضائي ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان با حضور در محل 19 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به همراه متعلقات آن به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال کشف کردند.
سرهنگ جعفری با اشاره به دستگیری یک متهم در رسیدگی به این پرونده، اظهار کرد: متهم برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، در پایان قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است.

--------------------------------------------------

کشف موتور سیکلت قاچاق غیر مجاز در رامسر
سرپرست انتظامي شهرستان رامسر از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجتبی خانپور" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان متهم را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کردند.
سرهنگ خانپور ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بربر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

--------------------------------------------------

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در کلاردشت
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" درباره جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تولید و استخراج ارز دیجیتال موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی از شناسایی متهم خبر داد و افزود: ضمن هماهنگی های قضائی، در بازرسی از منزل نامبرده تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: به منظور كمك روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از فعالیت های غیر قانونی افراد فرصت طلب، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار