افزایش قیمت نان در پیشوا ممنوع است.
کد خبر: ۹۷۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 14 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، فرماندار شهرستان پیشوا گفت: هیچ تصمیمی برای افزایش بهای نان در شهرستان پیشوا اتخاذ نشده و افزایش خودسرانه قیمت ها ممنوع است.

حسین عباسی افزود: در صورت تصمیم‌گیری در خصوص افزایش قیمت نان از سوی مراجع ذیصلاح ملی و استانی، مراتب در شهرستان پیشوا نیز ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وی گفت: با نانوایی‌هایی که افزایش خودسرانه قیمت داشته باشند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و هیچ تخلفی قابل چشم پوشی نیست.

عباسی افزود: نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها با هدف ارائه نان با کیفیت و مطلوب، مقابله با گران فروشی و کم فروشی و رعایت اصول بهداشتی در دستور کار دستگاه‌های مسئول از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی مربوطه قرار دارد و گشت‌های منظم در این رابطه انجام می شود.

وی گفت: با توجه به روح حاکم بر مقررات و قوانین نظام صنفی کشور، اتحادیه صنف خبازان مکلف است که بر عملکرد نانوایان نظارت مستمر داشته باشد.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: برخورد و مجازات قانونی از جمله کاهش و قطع سهمیه، پلمب و ابطال پروانه در انتظار نانوایان گران‌فروش و متخلف است.

وی گفت: با توجه به شیوع کویید ۱۹ و بنابر دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، واحدهای نانوایی موظف به رعایت موازین بهداشتی از جمله استفاده از دستکش، ماسک و محلول‌های بهداشتی بوده و باید حتی‌الامکان از دریافت وجه نقد خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار