مدیرعامل آبفای منطقه۶ تهران با اشاره به کاهش شدید نزولات آسمانی و کبود شدید منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی، گفت: وضعیت منابع آبی جنوب تهران مانند سایر نقاط استان در حال ورود به وضعیت قرمز است.
کد خبر: ۹۷۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 17 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسن حقیقی روز شنبه در پنجمین نشست تنش آبی اداره آبفای منطقه ۶ تهران، تاکید کرد: تنها راه برون رفت از شرایط فعلی و مواجه نشدن با تنش آبی صرفه جویی ۲۰ درصدی مشترکین در مصرف است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سرانه مصرف آب مشترکین تهران و ری چند برابر شاخص های جهانی است، عنوان کرد: مردم باید اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از آب را در دستور کار خود قرار دهند.

حقیقی در ادامه با برشمردن بخشی از برنامه ها و اقدامات آبفای منطقه در زمینه خدمت رسانی به مردم به ویژه در روستاهای زیر پوشش و تلاش های صورت گرفته در زمینه گذر بدون تنش از فصل گرم سال ابراز امیدواری کرد که با همیاری و همراهی عموم مردم و اقدامات شرکت، تابستان امسال را با کم ترین تنش و دغدغه آبی سپری کنیم.

در ادامه این جلسه سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات آبفای منطقه۶ تهران در مقایسه با سایر دستگاه های اجرایی جنوب تهران و شهرستان ری رضایت بخش و شایسته قدردانی است.

وی اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده مردم جنوب تهران در چند سال اخیر شاهد هستم که شرکت آب و فاضلاب خدمات ارزنده ای در بخش آب و فاضلاب به مردم شریف جنوب تهران و شهرستان ری ارایه کرده است و با وجود کمبود منابع و مواجهه با تنش آبی، در زمینه خدمت رسانی به مردم در مقایسه با سایر دستگاه های اجرایی ممتاز و سرآمد بوده است.

نماینده مردم ری و تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه همواره در کنار و حامی آبفا و مجموعه مدیریتی و کارکنان این شرکت در خدمت رسانی به مردم خواهد بود، ابراز کرد: با وجود مدیریت جهادی و کارکنان متعهد و متخصص در آبفای منطقه۶ تهران که سرمایی اصلی شرکت هستند؛ در آینده نیز شاهد استمرار و ارتقای این خدمات رسانی ها باشیم.

پنجمین نشست تنش آبی اداره آبفای منطقه ۶ تهران امروز(شنبه) با حضور سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه۶ تهران و جمعی از مدیران این اداره در آبفای منطقه۶ تهران برگزار شد.

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری، ۲۷۶ هزار مشترک آب شهری و روستایی و ۱۸۴ هزار مشترک فاضلاب دارد و به جمعیتی بالغ بر ۲میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت و خاورشهر خدمات رسانی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار