نانوایان متخلف در پیشوا تذکر گرفتند.
کد خبر: ۹۸۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 01 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، در گشت مشترک نهادهای مرتبط در امور نان وضعیت گرانی و کیفیت نان در شهرستان پیشوا به صورت میدانی بررسی شد.

علی اصغر حسن زاده رئیس اداره صمت پیشوا در این گشت مشترک که با حضور اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان برگزار شد گفت: طی روزهای گذشته تعدادی از نانوایی‌ها بدون هیچ مجوز قانونی، اقدام به افزایش بهای نان کردند که باعث تکدر خاطر شهروندان شریف پیشوایی شده است.

حسین کردستانی معاون اداری و مالی فرمانداری شهرستان پیشوا هم افزود: با انجام بازرسی‌ها و بازدیدهای مستمر دستگاه‌های مسئول و اخطارها و برخوردهای لازم، نرخ نان به روال سابق بازگشت و اکنون ثبات قیمت در شهرستان برقرار است.

حسین کردستانی وی گفت: نظارت و بازرسی‌ها در روزهای آینده نیز با قوت ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هر تخلفی، برخورد قاطع و قانونی با متخلفان صورت می‌گیرد.

 

فرماندار پیشوا هم امروز در کارگروه آردونان از برخورد با برخی از اعضای متخلف اتحادیه نانوایان شهرستان پیشوا به دلیل نابسامانی و تغییر خودسرانه بهای نان خبر داد و گفت: متخلفان تذکر کتبی دریافت کردند و و توبیخ شدند.

عباسی افزود: مشکلات نانوایان را درک می کنیم ولی افزایش خودسرانه قیمت‌ها به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و اجازه تخطی از قوانین را نمی‌دهیم.

رئیس شورای آرد و نان شهرستان بیان کرد: با متخلفان و عاملان این شرایط از جمله رئیس اتحادیه، اعضای هیئت مدیره و نانوایانی که با افزایش قیمت‌ها موجب بر هم زدن آرامش مردم شدند، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی افزود: اتحادیه نانوایان باید با سیاست‌های مجموعه شهرستان همراه باشد و تکروی و اقدام خودسرانه آن هیچ مجوز قانونی ندارد.

عباسی گفت: همه نانوایان موظف هستند تا زمان تصمیم‌گیری مراجع ذیصلاح ملی و استانی در خصوص افزایش قیمت نان، قیمت‌ها را به روال سابق برگردانند و در غیر این صورت سهمیه آرد آنها قطع و پلمب شده و پروانه فعالیت آنها لغو می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: ضمن جریمه و کاهش سهمیه نانوایی‌های متخلف، نانواهای درستکار و منصف نیز تشویق شده و سهمیه آرد آنان افزایش می‌یابد.

وی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان وظیفه دارند با تشکیل تیم‌های بازرسی، ضمن نظارت مستمر بر قیمت‌ها تلاش کنند تا نان باکیفیت و مطلوب به دست مردم برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار