باشگاه فردوس قم بهترین گلزن خود در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برای دوره جدید این بازی‌ها حفظ کرد.
کد خبر: ۹۸۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 02 August 2021

به گزارش تابناک قم، روح‌الله ایثاری که در مسابقات فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از ارکان اصلی نتایج تیم فردوس قم بود و عنوان بهترین گلزن و تاثیرگذارترین بازیکن این تیم را به خود اختصاص داد، بعد از یک دوره کوتاه مدت بازی در خارج از کشور بار دیگر در این تیم ماندگار شد.

ایثاری که در نقل و انتقالات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر باشگاه‌های کشور با چند پیشنهاد جدی و وسوسه‌انگیز از سایر رقبای لیگ برتری روبه‌رو بود سرانجام با مدیران تیم فوتسال فردوس قم به توافق رسید تا برای ششمین فصل متوالی حضور در لیگ برتر، باز هم برای نماینده استان قم به میدان برود.

ایثاری که بعد از اتمام فصل گذشته مسابقات لیگ برتر ایران راهی لیگ باشگاه‌های کشور تاجیکستان شده بود، از هفته پنجم به جمع فردوسی‌ها اضافه شده و می‌تواند برای نماینده قم توپ بزند، بازیکنی که در فصول گذشته گلزن‌ترین بازیکن نماینده قم بوده و اکثرا جزو مدعیان آقای گلی لیگ برتر قرار داشته است.

تیم فوتسال فردوس قم این فصل کادر فنی جدیدی را تشکیل داده و با توجه به شرایط موجود با نفرات جدیدی نسبت به دوره قبل لیگ برت در فصل ۱۴۰۰ حضور می‌یابد، در ادامه مهلت نقل و انتقالات این دوره بازی‌های لیگ برتر فرزین مهری بازیکن فصل گذشته تیم شهید منصوری قرچک را هم به خدمت گرفت.

نماینده قم که تمرینات خود را زیر نظر علی زندی‌پور سرمربی جدید خود آغاز کرده بعد از قرعه کشی لیگ برتر برای آماده‌سازی پیش فصل چند روزی در شهر شاهرود اردو زد و بعد از اینکه قرارداد سیدحسین رضوی، شهاب بشری، سیدمصطفی موسوی‌خواه و مهدی رستمی را تمدید کرد، با محمدحسین کوهستانی و سعید قلندری بازیکنان با سابقه قمی که فصل پیش در تیم شهید منصوری قرچک توپ می‌‌زدند نیز قرارداد بسته است.

فردوس قم همچنین با سیدعلی حسینی، شهاب فتحی‌زاده آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، امیر احمدپور دروازه‌بان باسابقه لیگ برتری و محمدرضا احمدی بازیکن فصل گذشته ایمان شیراز قرار داد بسته و مسعود عباسی از تیم دلسوختگان قم به عنوان یک استعداد جوان قمی و بازیکنان رده امید همانند امیرحسین معظمی، سجاد هاشم‌پور، فردین قاسمی و امیرحسین زینلی را نیز در ترکیب این فصل خود دارد.

به نظر می‌رسد مجتبی نعمتی دروازه‌بان آماده این تیم که دوران مصدومیت را سپری می‌کند و یکی دو بازیکن دیگر لیست نماینده قم را تکمیل خواهند کرد، ضمن اینکه علی زندی‌پور سرمربی فردوس در کادر فنی خود بعد از انتخاب سعید دل‌انگیز به عنوان دستیار اول، سعید ایمانی را به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، فرید نقش‌بند را به عنوان آنالیزور و هادی پهلوان را به عنوان بدن‌ساز انتخاب کرد، همچنین رضا فرجاد مانند فصول گذشته پزشک‌یار و علی مسعودی سرپرست نماینده قم خواهند بود تا این تیم در هفته نخست لیگ برتر روز ۱۴ مرداد در قم میزبان شهروند ساری باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار