فرماندار پیشوا گفت: از آغاز اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا، هشت هزار و ۵۰۰ پیشوایی علیه این بیماری واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۸۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ 02 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، "حسین عباسی" روز دوشنبه در جریان بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان پیشوا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، واکسیناسیون گروه‌های سنی و مشاغل اعلام شده همچنان در شهرستان پیشوا ادامه دارد و تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ نفر در مجموع ۲ نوبت واکسینه شده‌اند.

وی افزود: ظرفیت واکسیناسیون روزانه سه هزار و ۶۰۰ نفر در پیشوا وجود دارد و در حال حاضر دست اندرکاران اجرای این طرح، در مرکز تجمیعی واقع در شهدای گمنام با ظرفیت هزار و ۲۰۰ نفر در روز، خدمات ارائه می‌دهند و در صورت افزایش نیاز، ۲ مرکز تجمیعی دیگر در سالن جمعیت هلال احمر و مرکز فنی‌ و حرفه‌ای نیز فعال خواهد شد.

فرماندار پیشوا گفت: تلاش می‌شود با همت دست‌اندرکاران و همکاری شهروندان، همه گروه‌های هدف شهرستان در آینده‌ای نزدیک واکسن کرونا را دریافت کنند و امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی در کنار انجام واکسیناسیون، شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

عباسی اظهار داشت: انجام واکسیناسیون دلیلی بر رعایت نکردن اصول و پروتکل‌های بهداشتی نیست و تاثیرگذاری آن در کنار مراقبت‌های بهداشتی مردم عزیز امکان‌پذیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام‌ محرم، مراسم و برنامه‌های مذهبی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و در فضای باز اجرا خواهد شد.

شهرستان پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده و وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان قرمز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار