فرمانده انتظامی گچساران از کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر محور گچساران به شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 03 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "سید محمد موسوی " در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در پی دریافت خبر و گزارشاتی مبنی بر قاچاق مقدار زیادی موادمخدر توسط قاچاقچیان ،  موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.              
وی بیان کرد:ماموران مبارزه با مواد مخدر گچساران  با پشتیبانی وهمکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی  اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران کردند.
فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: ماموران به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک وآن  راتوقیف ودربازرسی از  این خودرو  موفق به کشف و ضبط ۳۷/۸۰۰  کیلوگرم مواد مخدر از نوع  تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن،جاسازی  شده بود گردیدند.
موسوی بیان کرد: دراین رابطه  ۱ نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر ، پرونده ای در این زمینه تشکیل وقاچاقچی مواد مخدر  به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ انتقال یافت.                           
    وی درپایان این مقام انتظامی ضمن هشدار به سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار