استانداری تهران:
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ با مدیریت مناسب و تجارب خوب فرماندار اسلامشهر به خوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 09 August 2021

به گزارش «تابناک تهران» از فرمانداری اسلامشهر، «شکراله حسن بیگی» که در مراسم تجلیل از اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان اسلامشهر سخن می گفت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با همدلی که میان دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود داشت دغدغه ای نسبت به نحوه برگزاری انتخابات در اسلامشهر نداشتیم.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر در قالب هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه در سطح استان تهران مشارکت داشتند، تصریح کرد: یکی از وعده های ما پیش از برگزاری انتخابات بی طرفی مجریان بود که به خوبی به این وعده عمل کردیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات در سطح استان در کمال صحت و سلامت برگزار شد، افزود: ابطال انتخابات در برخی شهرها به دلیل خرید و فروش رای که بیرون از شعب اخذ رای اتفاق افتاده بود انجام شد که ربطی به نحوه برگزاری انتخابات در داخل شعب اخذ رای نداشت و افرادی نیز در این زمینه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بر سختی های برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ افزوده بود گفت: با توجه به اهمیت سلامتی مردم تاکید فراوانی شد تا دستورالعمل های بهداشتی در تمامی شعب اجرا شود و فرمانداران نیز در این زمینه تلاش مضاعفی داشتند.

 انتخابات شورای شهر تهران همراه با انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان ۲۸ خرداد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار