معاون اداری و استخدامی دادگستری استان ایلام؛
معاون اداری و استخدامی دادگستری استان ایلام گفت: وزیر پیشنهادی دادگستری احیا کننده ظرفیت های بالقوه این وزارت است که منتج به بهبود کارکرد های قوه قضاییه می شود.
کد خبر: ۹۸۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 21 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت عبدی بیان داشت:  تلاش وزیر پیشنهادی دادگستری در تعامل با قوه قضاییه بمنظور اجرایی کردن برنامه های توسعه چشم انداز  ۲۰ ساله که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است که منتج به روند توسعه قضایی نیز می شود.

وی گفت:وزیر پیشنهادی دادگستری از آنجاییکه در کابینه حضور دارد و از قدرت چانه زنی بالایی برخوردار است لذا با واگذاری برنامه ریزی منابع انسانی و فعالیت های پشتیبانی از امور قضایی به قوه مجریه شرایط برای بهبود روند رسیدگی در اجرای صحیح قانون فراهم می شود.

عبدی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۶۰ قانون اساسی، وزارت دادگستری مسوولیت تمامی مسایل مربوط به روابط قوه قضاییه با قوه مجریه و قوه مقننه را برعهده دارد و وزیر دادگستری پیشنهادی از سوی دولت جدید تنها وزیری است که برای انتخاب به این سمت نیازمند کسب اعتماد روسای هر سه قوه است.

وی گفت: آقای امین حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری در راستای اهداف قوه قضاییه و تقویت آن همه تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار