جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار اسلام آباد غرب از تزریق ۴۴ هزار و پانصد و دو دز واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت:مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با اجرای دقیق این پروتکل ها از سلامت خود و اطرافیان صیانت و مراقبت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۸۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 23 August 2021

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس برنامه ی اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی بازار های شهرستان اسلام آباد غرب که شامل تمامی گروه های شغلی جز گروه اول سایر، تعطیل بودند.

وی افزود: در هفته گذشته تیم های نظارتی کاملا بر اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت تعطیلی ها نظارت دقیق داشتند و به صنوفی که تخلف داشتند تذکر داده شد و اگر به تذکر توجه نمی شد،اقدام به پلمپ واحد صنفی کردیم،در هفته گذشته در اجرای محدودیت ها مردم نهایت همکاری را داشتند.

فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: شرایط فعلی ویژه است و انتظار داریم مردم شهرستان اسلام آباد غرب و تمامی کشور با فهم و درک درستی که از شیوع بیماری دارند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و نتیجه ی اجرای دقیق این پروتکل ها باعث صیانت و مراقبت از سلامتی خود و اطرافیان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امید است با همراهی و همکاری مردم با ستاد مدیریت شهرستان بتوانیم این مرحله حساس پیک پنجم کرونا است را به سلامتی عبور کنیم و به جایی برسم که جامعه به رشد و ایمنی برسد که قطعا مهم ترین نعمت حفظ سلامتی است که مردم باید به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند.

حیدری در پایان گفت: از مجموع ۱۴ هزار نفری که به مرکز درمانی شهرستان تا به امروز مراجعه کرده اند تست ۶هزار و ۴۳۸ نفر مثبت بوده است، تعداد فوتی ها تا به امروز به ۲۳٠ نفر رسیده است و در حوزه ی واکسیناسیون شهرستان تا با امروز ۴۴ هزار و۵٠۲ دز انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار