تابناک-حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۸۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 24 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس حجت الاسلام والمسلمين عبدالمحمود جهانگیری، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، بامداد سه شنبه دوم شهریورماه، پس از یک ماه مبارزه با بیماری منحوس کرونا در سن 37 سالگی دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

 

 

بعد از انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده مدیرکل سابق حوزه علمیه خواهران هرمزگان به امامت جمعه بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری جایگزین ایشان شد و نزدیک به دو سال در سمت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، به خدمت صادقانه پرداخت.

 

 

 

وی متولد 1363 در شهرستان بندرجاسک از شهرستان های استان هرمزگان و دارای مدرک سطح چهار در رشته تفسیر و علوم قرآنی بود.

 

 

با درگذشت حجت الاسلام والمسلمين جهانگيري مدير حوزه علميه خواهران و عضو هيئات علمي دانشگاه های قم و هرمزگان بسیاری از شخصیت های سیاسی و حوزوی در پیام هایی درگذشت او را تسلیت گفتند.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با صدور پیامی نوشت: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مدیر ارجمند و کوشا و مجاهد حوزه علمیه خواهران استان سرافراز هرمزگان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عبدالمحمود جهانگیری طاب ثراه برای حوزه‌های علمیه بویژه حوزه خواهران هرمزگان سنگین و ناگوار بود ، ایشان از فضلای گرانقدری بود که مراتب فضل و دانش و تدریس و تحقیق حوزوی و دانشگاهی را با تلاش جهادی و فعالیت مدیریتی درآمیخته و نام نیک و آثار ماندگاری از خود بجای نهاد.

فقدان آن فقید سعید را به مردم شریف ، روحانیت محترم ، حوزه علمیه ، مسؤلان گرامی ، نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان ، مدیر محترم حوزه های علمیه استان و بویژه به حوزه علمیه خواهران استان و بازماندگان ارجمند ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و روح و رضوان الهی برای آن استاد ارجمند و مدیر فعال و صبر و سلامت و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند غفور ودود خواستارم.

علی رضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

۱۵ محرم الحرام ۱۴۴۳

۲ شهریور ماه ۱۴۰۰

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماينده ولی فقيه و امام جمعه بندرعباس نیز طي پيامی درگذشت ايشان تسليت گفته و برای ایشان آرزوي غفران الهي كردند.

 

 

متن پيام تسليت حجت الاسلام والمسلمين عبادي زاده نماينده ولي فقيه و امام جمعه بندرعباس به شرح ذيل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

 

 با کمال تأسف و تالم خبر درگذشت عالم پرهیزگار، متخلق و فرزانه، مدیر حوز ه علمیه خواهران استان هرمزگان و عضو هیئت علمی دانشکده علوم و معارف قرآن کریم بندرعباس حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر عبدالمحمود جهانگیری «قدس سره» که بر اثر بیماری منحوس کرونا دارفانی را وداع گفتند، دریافت نمودم،

بی شک خلاء وجودی چنین شخصیتی که از امیدهای آینده استان بودند بزودی پر نخواهد شد

 

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت وارده به روحانیت معظم استان و بیت شریف و مکرم شان و همچنین دوستان، آشنایان و اقربای معظم له برایشان از خداوند متعال صبر جمیل آرزو نموده و روح آن عزیز سفر کرده را مورد رحمت و مغفرت خویش قرار داده و با حضرت سیدالشهدا علیه السلام محشور فرماید.

 

محمد عبادی زاده

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

 

 

انتهاي پيام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار