فرماندار پیشوا گفت: تحول در شهر نیازمند سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی است و لازم است فضا به گونه‌ای فراهم شود که افزایش رغبت و دلگرمی سرمایه‌گذاران را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 25 August 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، حسین عباسی فرماندار پیشوا ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر پیشوا، اظهار کرد: پاسخ مطلوب به خواسته‌های شهروندان نیازمند اقدامات ویژه و متحولانه‌ بوده و جسارت و ریسک مدیریتی را می‌طلبد.

وی گفت: مردم‌ نیازمندی‌ها، مطالبات، مسائل و مشکلات مبتلابه خود را از طریق رسانه‌ها به گوش مسئولان می‌رسانند که باید ضمن توجه به افکار عمومی در پیشبرد امور، از حواشی و فضاسازی‌ها دور ماند و معطوف به ارائه خدمات شایسته به شهروندان شد.

فرماندار پیشوا ادامه داد: خدمات بسیار زیادی در سطح شهر و شهرستان ارائه شده ولی کارهای به زمین مانده‌ای نیز وجود دارد که علیرغم پیگیری‌های فراوان، بی‌نتیجه مانده است.

عباسی بیان کرد: تعلل در کارها و پروژه‌ها موجب هدررفت منابع، وقت و انرژی شده و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا در دوران کرونا و در راستای مبارزه با این بیماری، تامین بهداشت و نیازمندی‌های مردم و انجام واکسیناسیون همکاری شایسته‌ای داشته و خدمات قابل تقدیری انجام داده است.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: تحول در شهر نیازمند سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی است و لازم است فضا به گونه‌ای فراهم شود که افزایش رغبت و دلگرمی سرمایه‌گذاران را به دنبال داشته باشد.

عباسی خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان، توجه به بازآفرینی شهری، احیا و بازسازی بازار سنتی، تکمیل پروژه چند منظوره استخر ورزشی و احداث پارکینگ‌ عمومی از جمله ضرورت‌های شهر پیشوا است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار