رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا:
رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا از نارنجی شدن وضعیت کرونایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 28 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، امیر امینی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام وضعیت نارنجی شهرستان پیشوا اظهار داشت: به لطف خدا و با حمایت‌های مردم و مسئولان از جمله فرماندار، امام جمعه، دادستان، هیئات مذهبی و دیگر اقشار جامعه، پیشوا توانست از موج سهمگین پنجم کرونا عبور و به وضعیت نارنجی تغییر یابد.

امینی ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ایام سوگواری امام حسین (ع)، از شهروندان محترم پیشوایی به دلیل همکاری و مشارکت حداکثری با شیوه‌نامه‌های ایام محرم و اینکه در خانه ماندند و عزاداری کردند و به سفر نرفتند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: از امروز ۶ شهریور ۱۴۰۰ مشاغل گروه ۱ و۲ اجازه فعالیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان پیشوا ناپایدار است و امکان تغییر رنگ وجود دارد گفت: برای ایجاد پایداری وضعیت، سهل‌انگاری و عادی‌انگاری را کنار گذاشته و با مشارکت در انجام واکسن و رسیدن به پوشش بالای واکسیناسیون گروه‌های هدف، بتوانیم از جهش‌های بعدی ویروس پیشگیری نموده و شاهد ایرانی سبز و با نشاط باشیم.

امینی بیان داشت: به همه شهروندان توصیه می‌شود اکیداً بدون ماسک از منزل خارج نشوید خصوصاً در حین صحبت کردن با یکدیگر که امکان پرتاب قطرات بزاق وجود دارد و دست‌های خود را به طور صحیح و به طور مرتب به مدت ۲۰ ثانیه شستشو دهند.

رئیس شبکه بهداشت پیشوا عنوان داشت: رعایت فاصله مناسب ۱.۵ تا ۲ متری الزامی است و شهروندان توجه داشته باشند که باید از آوردن کودکان زیر دو سال به بیرون از منزل حتی المقدور خودداری کنید و جهت بالای د و۲ سال حتماً از ماسک استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است که از تجمعات و دورهمی های خانوادگی خودداری شود گفت: قبل از ورود به منزل حتماً لباس و خریدهای خود را ضدعفونی کنید تا با رعایت موارد فوق باعث سلامت خود و خانواده و جامعه بوده و با کادر بهداشت و درمان در این راه همکاری و مشارکت داشته باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار