چهار طرح عمرانی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال امروز (سه شنبه) همزمان با هفته دولت در بخش های مختلف شهرستان ری با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۹۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 31 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، یک واحد گلخانه به مساحت ۲ هکتار و ظرفیت تولید سالانه ۲۳۰ تن انواع محصولات کشاورزی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان ری به بهره برداری رسید.

بلوار شهید باهنر(کمربندی شرقی) شهر قیامدشت با اعتبار ۷۶ میلیارد ریال در طی یک سال ساخته شد که امروز همزمان به هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز روستای عظیم آباد بخش کهریزک از دیگر طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید این مدرسه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ احداث شده است تا بخشی از نیازهای آموزشی این بخش را مرتفع سازد.

بوستان مشاهیر شهر کهریزک با مساحت ۲۳ هزار متر مربع و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال دیگر طرح بود که امروز به مناسبت هفته دولت در شهرستان ری به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است، طرح های عمرانی، کشاورزی، و خدماتی شهرستان ری امروز(سه شنبه) با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، حسین توکلی کِجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

شهرستان ری با جمعتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان داری پنج بخش مرکزی، کهریزک، قلعه نو، خاوران و حسن آباد فشافویه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار