فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون پاکدشت را افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۹۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 05 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مهدی یوسفی جمارانی در این باره گفت: این مرکز به منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام مردم و نیز دسترسی بیشتر و بهتر افراد به واکسن کرونا ، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در ورزشگاه مهدوی محله یبر راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به افزایش سرعت واکسیناسیون در شهرستان پاکدشت افزود: با افتتاح و فعالیت این مرکز، ظرفیت روزانه تزریق واکسن در این شهرستان از هزار و ۷۰۰ دُز به بیش از دو هزار و ۵۰۰ دُز در روز افزایش می‌یابد.
وی اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا تاکنون ۷۴ هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که از این تعداد، ۵۲ هزار  نفر دز اول و ۲۲ هزار نفر دز دوم را دریافت کرده‌اند.
وی افزود: علاوه بر این مرکز، تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان در پنج پایگاه فرون‌آباد، شریف‌آباد، کریم آباد، ابراهیم آباد و پایگاه تجمیعی علی ابن‌ابیطالب(ع) در حال انجام است.
یوسفی جمارانی گفت: خوشبختانه در حال حاضر این فرایند رو به افزایش است و هر چقدر سهمیه واکسن شهرستان افزایش یابد، ظرفیت تزریق آن وجود دارد.
و با بیان اینکه بسیج و سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت تمام توان خود را به کار گرفته اند، اظهار داشت: با اجرای طرح شهید سلیمانی نیز بسیج و سپاه این شهرستان خدمات فراوانی از جمله توزیع بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و افرادآسیب دیده از کرونا انجام شده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار