مدیرعامل شرکت ساماندهی شهرداری تهران با بیان اینکه رفع مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی پرتکرارترین پیام شهروندان در حوزه فعالیت شرکت مذکور است، گفت: ۶۹ مورد از ۷۴ گزارش ارجاعی، بررسی و رسیدگی شده است.
کد خبر: ۹۹۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 11 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سیدعلی مفاخریاندرباره تعامل شرکت ساماندهی با شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ اظهار کرد: شهروندان از طریق این سامانه با طرح شکایات، ارائه انتقادات و پیشنهادات و بیان تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی شهرداری می‌توانند در نظارت مدیریت شهری ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۸۸۸ در یک‌ سال اخیر گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه امسال، تعداد ۷۴ پیام از شهروندان در سامانه ثبت شده که ۷۱ پیام انتقاد، ۲ طرح شکایت و یک پیشنهاد مطرح شده است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته ۶۱ پیام‌شهروندی در حوزه فعالیت شرکت در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شد که ۶۰ پیام برای انتقال انتقادات و یک پیام برای ارائه پیشنهاد بود.

مفاخریان با بیان اینکه مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی بیشترین پیام‌های شهروندان را به خود اختصاص داده است، افزود: ۴۰ تماس مربوط به ایجاد مزاحمت واحدهای صنفی و اجرا نشدن آرای صادره کمسیون بند ۲۰، تعداد هشت تماس مربوط به کیوسک‌های‌مطبوعات و گل و پنج تماس مربوط به فعالیت مرکز عرضه پرندگان زینتی بوده است.

وی تاکید کرد: از ۷۴ گزارش شهروندی مرتبط با شرکت ساماندهی ۶۹ مورد رسیدگی و ۵ مورد که مربوط به مزاحمت‌ مشاغل می‌شد که در دستور کار بررسی در کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار