مدیر امور آبفای نصیرشهر گفت: با بهره برداری از ۶ حلقه چاه در نصیر شهر بیش از ۱۰۰ لیتر برثانیه به ظرفیت آب شرب منطقه افزوده شد.
کد خبر: ۹۹۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 12 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت اله قربانی مدیر امور آبفای نصیر شهر در این خصوص اظهار کرد: در طی ۶ ماه نخست سال جاری با حفر، تجهیز و احیاء و راه اندازی مجدد ۶ حلقه چاه در نصیرشهر بالغ بر ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به دبی آب شرب این شهر افزوده شد.

وی با اشاره به ادغام شرکت‌های آبفار با شرکت‌های آب و فاضلاب شهرها، افزود: با توجه به الحاق ۷ روستا به شبکه آبرسانی نصیر شهر و توسعه محدوده شهری و تراکم جمعیتی،که باعث افزایش قابل توجه مصرف آب آشامیدنی در منطقه شده، در این خصوص و پیرو تاکیدات مدیرعامل شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران، با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و ساماندهی خطوط و شبکه ها درصدد تامین و توزیع مطلوب آب شرب مورد نیاز مشترکین هستیم.

مدیر امور آبفای نصیر شهر با تشریح اقدامات انجام شده، بیان کرد: از اوایل سال جاری با تامین و صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی شرکت، عملیات حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه شامل تملک زمین، حفاری، تجهیز، لوله گذاری به همراه اجرای خطوط برق و غیره اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

قربانی تاکید کرد: در طی این مدت با الحاق ۱ حلقه چاه آماده جدید به مجموعه آبرسانی نصیرشهر و احیاء و بهسازی و راه اندازی یک حلقه چاه قدیمی، در مجموع ۶ حلقه چاه تاکنون وارد مدار شده که استحصال و توزیع بیش ۱۲۵ لیتر بر ثانیه آب شرب از این چاه‌ها، موجب افزایش کمی و کیفی و ثبات در توزیع آب آشامیدنی مشترکین محترم در نصیرشهر و روستاهای تابعه شده است.

قربانی با تاکید بر ادامه فعالیت‌های این شرکت در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، خاطر نشان کرد: در حال حاضر آب آشامیدنی مشترکین در تمامی مناطق و محلات نصیر شهر بطور مناسب تامین و توزیع می شود و از شهروندان انتظار داریم که در راستای ادامه این روند، با توجه به دلایل متعددی از جمله شیوع بیماری کرونا، وجود فصل گرم و اوج مصرف آب و غیره که موجب افزایش قابل ملاحظه در مصرف آب شده است، ضمن مدیریت در مصرف و صرفه جویی در استفاده از این نعمت الهی، از هر گونه مصارف غیر ضرور پرهیز کرده و خادمین خود را در مجوعه شرکت آبفا در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به همشریان یاری کنند.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار