کد خبر: ۹۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 23 September 2015
فرماندار نظرآباد گفت که دانش آموزان آینده ایران اسلامی را با درس خواندن روشن می کنند و در این راه باید به توصیه های معلم و اولیاء خود توجه کنند تا در آینده ایرانی توسعه یافته داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت اله صادقی روز چهارشنبه در آئین بازگشایی مدارس این شهرستان که در مدرسه نمونه دولتی آیت الله خامنه ای در شهر نظرآباد، برگزار شد، افزود: زنگ سال تحصیلی در مدارس کشور به نام زنگ مقاومت به صدا در می آید که این مهم حکایت از رسالت سنگین دانش آموزان در یادگیری درس ها دارد.

وی اظهار کرد: ملت ایران در تاریخ معاصر حماسه بزرگی به نام دفاع مقدس را رقم زدند زیرا با وحدت و ولایتمداری توانستند دپشمن را شکست دهند و دست ابرقدرت ها را که به دنبال چپاول ثروت مردم ایران بود را کوتاه کردند.

وی هفته دفاع مقدس را هفته یادآورزی ایثار شهدا ، جانبازان و آزادگان در راه دفاع از دین ، آرمان های انقلاب و سرزمین ایران ذکر کرد و افزود: برای اینکه دانش آموزان سرباز خوبی برای دفاع از این دست آوردها و فرهنگ غنی اسلامی باشند باید به مسوولیت مهم حوب درس خواندن و توجه به مسائل فرهنگی دشمن را در جنگ نرم مایوس کنند.

فرماندار نظرآباد گفت: محیط مدرسه اولین محیطی است که دانش آموزان با جامعه واقعی آشنا می شوند و آینده خود را شکل می دهند بنابراین در این راه باید هوشیار باشند که مهمترین آن توجه کردن به توصیه های اولیاء و معلمان است.

وی گفت: دشمن امروز از رشد علمی ایران می ترسد که این موضوع مهم در پرونده هسته ای ایران در این سالها کاملا برای مردم ایران و جهان روشن شد و به همین خاطر آنان با ترور دانشمندان هسته ای می خواستند رشد علمی کشور را متوقف کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش نظرآباد گفت: دانش آموزان نظرآبادی در هفته دفاع مقدس کلاس درس را به یاد شهدا آغاز می کنند تا در طول یک سال از رهنمود های این عزیزان برای خوب عمل کردن به وظایفشان بهره مند شوند.

محسن شهبازی افزود: دانش آموزان و معلمان این شهرستان خرد و علم آموزی را یکی از شاخصه های توسعه کشور می دانند که در این راه با تلاش و کوشش و حرکت در خط رهبر معظم انقلاب از ارزش ها و آرمانهای انقلاب دفاع می کنند.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های مهم مدارس نظرآباد در سال تحصیلی جدید توجه خاص به مسائل فرهنگی است که به همین منظور برنامه های نیز از جمله توسعه کلاس های قرآنی و نشست های فرهنگی برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است .

شهرستان نظرآباد 25هزار دانش آموزان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار