رئیس بیمارستان شهداشهرستان دهلران  گفت: به منظور تأمین خون مورد نیاز بیمارستان‌های پاکدشت، پایگاه  انتقال خون در این شهرستان مستقر می‌شود.
کد خبر: ۹۹۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 02 October 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ اردشیر احمدی  در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: متاسفانه  شهرستان دهلران از داشتن مرکز ثابت انتقال خون بی بهره‌ است و علاقه مندان به اهداء خون مجبورند که به  استان های همجوار و یا مرکز استان بروند که بعد مسافت مشکلات زیادی برای آنها به وجود آورده است .

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای استقرار مرکز انتقال خون درشهر  دهلران گفت: با توجه به علاقه مندی مردم به اهدای خون، پایگاه‌های سیار انتقال خون از روز دوشنبه مستقر وبه مدت دو روز  نسبت به دریافت خون اهداء کنندگان اقدام می‌کند.

احمدی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته وموافقت رئیس انتقال خون استان ،خون گیری در محل بیمارستان انجام خواهد شد و  محل استقرار پایگاه انتقال خون به طور کامل ضدعفونی و سلامتی افراد پیش از حضور در مرکز خون گیری  به طور کامل بررسی می‌شود.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت : با هماهنگی صورت گرفته محدودیت زمانی برای اهدا خون در این دو روز وجود ندارد و انتظار است که شهروندان در شرایط کرونا یی نکات بهداشت فردی را رعایت و از تجمع در محل خون گیری خود داری کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار