سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به درپیش بودن ایام تعطیلات، وضعیت تردد خودرویی در مبادی ورودی به این استان را پرحجم و سنگین اعلام کرد
کد خبر: ۹۹۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 04 October 2021

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به درپیش بودن ایام تعطیلات، وضعیت تردد خودرویی در مبادی ورودی به این استان را پرحجم و سنگین اعلام کرد.

سرهنگ هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ترافیک خودرویی در محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، ولی آباد و مکارود در جاده کنداون و در محور هراز نیز حدفاصل وانا تا بایجان در بخش لاریجان آمل سنگین و پرحجم گزارش شده است.

وی با بیان این که اعمال طرح محدودیت تردد خودرویی در مبادی ورودی به مازندران همچنان تداوم دارد ،گفت: ورود خودروها با پلاک‌های غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی به این استان با ممنوعیت و اعمال قانون همراه خواهد بود و ماموران پلیس راه به اینگونه خودروها به هیچ عنوان اجازه ورود نمی‌دهند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: ماموران پلیس در مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیربومی را به هیچ وجه نمی‌دهند.

وی شرایط جوی در جاده‌های مازندران در زمان حاضر را آفتاب و نیمه ابری اعلام کرد و با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از اواخر امشب که با بارش رگباری باران نیز همراه است، احتمال ریزش سنگ به ویژه در جاده‌های کندوان و هراز را دور از انتظار ندانست و از انندگان خواست هنگام تردد از این محورها، جوانب احتیاط را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار