پیکر شهید شناسایی زمان‌زاده با انجام آزمایش‌های DNA شناسایی و مادر شهید زمان زاده بعد از ۳۳ سال فراق سنگ مزار فرزند خود را در آغوش گرفت.
کد خبر: ۹۹۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 04 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»،عصر امروز مدیرکل بنیاد شهید استان تهران، فرماندار پردیس، فرمانده سپاه، شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان پردیس با خانواده شهید زمان زاده دیدار کردند.

 
عبدالعظیم رضایی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: شهید امیر زمان زاده یکی از شهدای دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
وی افزود: پیکر مطهر این شهید والامقام بعد از ۲۰ سال در عملیات تفحص پیدا و به عنوان شهید گمنام در هشتم محرم سال ۱۳۸۷ در دانشگاه آزاد اسلامی نائین تشییع و به خاک سپرده شد.
 
فرماندار پردیس در ادامه گفت: بعد از گذشت ۱۳ سال با انجام آزمایش‌های DNA پیکر شهید شناسایی و مادر شهید زمان زاده بعد از ۳۳ سال فراق سنگ مزار فرزند خود را در آغوش گرفت.
 
گفتنی است دیدار مسئولان استان تهران و شهرستان پردیس به منظور حفظ ارزش‌های والای شهدا و ارج نهادن به حرمت مادر بزرگوار شهید امیر زمان زاده انجام شد و در پایان این دیدار یاد و جایگاه شهید زمان زاده گرامی داشته شد و از مادر شهید تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار