رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک از راه‌اندازی ۱۱ مرکز واکسیناسیون کرونا در مدارس این بخش خبرداد و گفت: تمامی دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال تا چند روز آینده علیه کرونا واکسینه می‌شوند.
کد خبر: ۹۹۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 06 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، محمدرضا افضلی نیا روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: ۲ مرکز در باقرشهر، ۲ مرکز در شهر کهریزک، ۲ مرکز در روستای قلعه نو، پنج مرکز نیز در روستاهای فیروز آباد، قمصر، گلحصار، تورقوز اباد و شورآباد راه اندازی می شوند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کار تجهیز مراکز واکسیناسیون پایان پذیرفته و مسئولان این مراکز در حال توجیه مسئولیتشان هستند، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزی از صبح روز پنجشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: آموزش و پرورش بخش کهریزک ۶ هزار و ۵۰۰ هزار دانش آموز در باقرشهر، سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در شهر کهریزک و ۵ هزار و ۲۶۰ دانش آموز نیز در روستاهای گلحصار، قمصر، قلعه نو، شورآباد، فیروز آباد و تورقوز آباد دارد که تمامی آنها واکسینه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی دانش آموزان بالای ۱۲ سال باید واکسن کرونا دریافت کنند، ابراز کرد: هم اکنون تمامی دانش آموزان به صورت مجازی از خدمات آموزشی برخوردار هستند ولی پس از واکسیناسیون ۱۳۸ مدرسه بخش کهریزک آرام آرام به روال سابق خود برخواهد گشت.

افضلی نیا یادآور شد: تمام دانش آموزان اتباع نیز مانند شهروندان ایرانی واکسن کرونا دریافت خواهند کرد و در این زمینه هیچگونه تبعیضی وجود نخواهد داشت.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار