مردم شهرستان‌های استان تهران همزمان با سراسر کشور به شکرانه یک ماه بخشش نامتناهی ایزد منان ندای «اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبرِیآءِ وَ الْعَظَمَةِ» سر دادند.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ 10 April 2024

به گزارش تابناک تهران، صبح امروز مردم شهرها و روستاها در شهرستان‌های استان تهران همزمان با سراسر کشور پس از 30 روز روزه‌داری در نماز عید سعید فطر حاضر شده و پیشانی بندگی را بر خاک ساییدند.

امروز به شکرانه یک ماه پاداش بی‌حساب و بخشش‌های بی‌دریغ خالق هستی، زمزمه‌های سحر و لحظه‌های سبز اجابت، یک ماه اُنس با کتاب مهر و مهربانی و به پاس سرافرازی در بندگی و خاکساری حضرت حق اینک نرم نرمک عطر خوش عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان به مشام می‌رسد تا یک بار دیگر نجواهای «اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبرِیآءِ وَ الْعَظَمَةِ، وَ اَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ» طنین‌انداز مُلک آسوده از آتش غفلت و رهیده از زنجیر نفس باشد.

 امروز مردم ولایتمدار شهرستان‌های استان تهران همزمان با دیگر مسلمانان سفره اطعام رمضان را به یمن عروج ماه زیبایی‌های شوال جمع می‌کنند و دوشادوش یکدیگر، متحد و یکپارچه دِین برادری و برابری ادا می‌کنند و با حضور گسترده و صفوف به هم فشرده در نماز عید فطر ضمن اعلام وحدت، بر ضرورت استمرار بندگی و خلوص در تمام ماه‌های سال تأکید کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار