جانشین انتظامی شهرستان" نهبندان" از کشف ۵۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک با همکاری پلیس فرودگاه استان خراسان رضوی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ 11 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ رمضان مرادی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان برابر اخبار و اطلاعات واصله از پلیس فرودگاه استان خراسان رضوی مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال محموله مواد مخدر را با یک دستگاه اتوبوس به شهر‌های مرکزی کشور دارند لذا بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی بیان کرد مأموران ایست و بازرسی "سهل آباد" شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ مرادی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس، مقدار ۵۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.
جانشین انتظامی شهرستان نهبندان تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار