مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: فعالیت‌های اقتصادی و برقراری پرواز‌های خارجی در فرودگاه اردبیل نیازمند حمایت مسئولان استان است.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ 12 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، محمد قصابی ۲۳ اردیبهشت در جلسه فرصت‌های سرمایه گذاری در فرودگاه اردبیل ضمن تشریح نیازمندی‌های فرودگاه‌های استان و فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف هوانوردی، فرودگاهی و اقتصادی گفت: فرودگاه‌های استان اردبیل با توجه به موقیعت استان نقش بسیار قابل ملاحظه‌ای در رشد و توسعه استان اردبیل در بخش‌های مختلف کالبدی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

وی افزود: به منظور رشد فعالیت‌های اقتصادی، برقراری پرواز‌های خارجی در مسیر‌های مختلف جزو اولویت‌های اجرایی این فرودگاه است و استقبال و حمایت همه جانبه مسئولین و مردم استان را نیازمندیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان ادامه داد: مقرر شد این نیازمندی‌ها و فرصت‌های تبیین شده در جلسات تخصصی مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و دانش بومی زمینه‌های رشد و توسعه منطقه‌ای را فراهم کنیم.

قصابی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش اقتصادی، فرودگاهی، هوانوردی، خدمات فرودگاهی، تجهیزات هندلینگ کارگو، هتل فرودگاهی، هوشمند سازی، انرژی پاک و خورشیدی و … خواهد بود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار