جشن بزرگ ۴۰۰ نفری دختران منطقه۸

جشن بزرگ ۴۰۰ نفری دختران منطقه۸ با تجلیل از دو نوجوان نخبه هنری و تقدیر از برگزیدگان پویش ماه مهربانی به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ 19 May 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در خصوص برگزاری جشن "آینده شبیه توست" گفت: به مناسبت اعیاد دهه کرامت این معاونت جشن و اجتماع دختران منطقه۸ را در فرهنگسرای گلستان برنامه‌ریزی کرد تا ضمن تکریم دانش‌آموزان دختر از برگزیدگان طرح پویش ماه مهربانی نیز تقدیر شود.

علی‌نیا با اشاره به شناسایی و دعوت از دو نوجوان نخبه دختر منطقه که در سطح بین‌المللی در رشته‌های خطاطی و نقاشی افتخارآفرین بوده‌اند، افزود: در اجرای پویش ماه مهربانی، آثار دختران روزه اولی در دو بخش برگزار شد، که از بین ۲۵۰ اثر ارسال شده در مرحله اول از ۶۰ اثر تقدیر و جوایزی به رسم یادبود به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

وی با اشاره به گروه سنی دختران ۱۰ الی ۱۵ ساله که جامعه هدف اجرای پویش ماه مهربانی بوده است، تصریح کرد: در بخش پایانی طبق نظر داوران و بر اساس تلاش و استمرار شرکت‌کنندگان ۳ اثر برگزیده به مرحله نهایی رسید که در این جشن به آثار برتر، جوایز نفیسی اهدا شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه هدف از برگزاری پویش ماه مهربانی را تقویت نشاط معنوی در بین دختران، افزایش حس همدلی و محبت در بین آنها و مادرانشان اعلام کرد و گفت: پویش ماه مهربانی، دعوت از دختران روزه اولی در سطح منطقه بود که با مشارکت آنها و ارسال نوشته‌ها، عکس‌ها، فیلم‌های دختران روزه اولی، با عنوان "من روزه اولی هستم" به پایان رسید.

وی در پایان گفت: اجتماع و جشن بزرگ دختران منطقه۸ با اجرای "پیرامید" توسط دختران (مجموعه ای از فعالیت های موسیقی، نمایش)، مولودی خوانی، اجرای سرود، اهدای گل و... همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار