معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت : امسال پیش بینی می شود که سهمیه استان ایلام برای اعزام به حرم مطهر امام راحل ۱۵۰۰ نفر باشد و در این راستا باید کمیته های امنیتی، حمل و نقل، اسکان، تغذیه، بهداشت، فرهنگی، روابط عمومی و اطلاع رسانی و سیار کمیته ها آمادگی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ 20 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نصر الهی بیان داشت : سال گذشته کمیته های ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) بسیار خوب پای کار بودند و امسال هم انتظار می رود که این کمیته ها برای اعزام زوار حرم مطهر امام راحل برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

وی افزود : بدون شک همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در هیج جای دنیا، انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل شناخته شده نیست و لازم است که امروز اندیشه ها و آرمان های معمار بزرگ انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروز بازگو شود.

سرهنگ نصرالهی ادامه داد : امسال همه کمیته های ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در سطح شهرستان ها نیز تشکیل و فرمانداران به عنوان رئیس ستاد و فرماندهان نواحی سپاه نیز به عنوان دبیر این ستاد فعالیت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد : تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل، تبعیت از فرامین نائب بر حق ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با اندیشه های امام راحل از جمله اهداف اعزام کاروان زائران حرم مطهر امام راحل است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار