صادقی در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد؛
تابناک تهران- رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از هماهنگی خوب استانداری و شهرداری تهران در برگزاری اولین مانور پرتوی پایتخت خبر داد و گفت: این مانور سنجش خوبی برای آمادگی دستگاه ها است.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 27 October 2015
احمد صادقی در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، درباره برگزاری مانور پرتوی در هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: روز گذشته  جلسه کارگروه های مدیریت بحران پدافند غیرعامل تشکیل و سناریوی فرضی برای مانور پرتوی تعیین شد. بر این اساس در ساعت صفر فراخوان برای مانور اعلام و میزان آمادگی دستگاه ها سنجیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش برای اولین بار در تهران برگزار می‌شود افزود: در سال های گذشته مانورهای مختلفی در پدافند غیر عامل برگزار شده است. یکی از نکات مثبت این رزمایش هماهنگی بسیار خوب در مجموعه استانداری تهران و شهرداری تهران  است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ادامه داد: دو نوع کارگروه تخصصی در این مانور ها فعال است؛ کارگروه تخصصی مرتبط با مدیریت بحران همانند جستجو و نجات، تخلیه اضطراری، شریان های حیاتی، امنیت و .. کارگروه های تخصصی مباحث پرتوی مانند رقص پایش، پرتو زدایی، رفع آلودگی و ..

لازم به ذکر است؛ هفته پدافند غیرعامل از 4 آبان ماه آغاز شده و در روز 9 آبان سناریوی قطعی برق در پایتخت برگزار می شود. برگزاری مانور فرضی اصلاح و بهینه سازی شبکه برق رسانی در منطقه برق 'بوعلی'، برگزاری کمیته عالی پدافند غیرعامل به منظور بررسی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با حضور مسؤولان شرکت توانیر و سازمان پدافند غیرعامل کشور و همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل از مهمترین برنامه های این هفته است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار