در نخستین روز از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ۳ عضو شورای شهر از این نمایشگاه بازدید کردند.
کد خبر: ۱۲۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 07 November 2015
بحث داغ این روزهای شورای شهر تهران در خصوص اختلاف برخی اعضا با شهردار تهران و اختلاف حساب ها میان حسابرسان شورا و شهرداری، موضوع مورد علاقه رسانه ها بود که در نخستین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از میهمانان شهری پرسیده شد.
 
محمد حقانی، ولی الله شجاع پوریان و غلامرضا انصاری ۳ عضو شورای شهر تهران بودند که امروز (شنبه ۱۶ آبان) از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.
 
غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری درباره گزارش حسابرسی شرکت ها که روز دوشنبه این هفته به اتمام می رسد و قرار است درباره آن در صحن شورا رای گیری شود به خبرنگاران گفت: این مسائل در گذشته نیز بوده ولی امروزه به دلیل اختلافاتی که پیش آمده، پررنگ تر شده است.
 
وی افزود: در گذشته کمتر این مسائل را رسانه ای می کردند اما امروز حجم بحثهایی از این دست، بیشتر شده و به طور طبیعی بیشتر به چشم می آید.
 
ولی الله شجاع پوریان عضو کمیسیون نظارت شورای شهر هم در این خصوص به رسانه ها گفت: اعضای اصلاح طلب شورا تغییری در سیاست های خود نسبت به شهرداری نمی دهند و از انتقادات بدون منطق دفاع نمی کنند.
 
حقانی: مسائل محیط زیست پایتخت باید بدون نگاه سیاسی دنبال شود
 
محمد حقانی، رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نیز به موضوع تخریب باغات تهران طی دو دهه گذشته پرداخت و گفت: مسائل محیط زیست پایتخت را باید بدون نگاه سیاسی دنبال کرد و با نگاه کارشناسی برای سلامت شهروندان تلاش کرد.
 
وی با انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در حفط باغات پایتخت گفت: شهردار تهران باغبان خوبی برای باغ های تهران نبوده و در این سال ها بسیاری از باغ های قدیمی از بین رفته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار