کد خبر: ۱۲۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 11 November 2015

ستاد پشتیبانی مدافعان حرم در بوکان تشکیل شد

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکاندر جلسه هماهنگی و برنامه ریزی به منظور تشکیل ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب(س) که با حضور جمعی از مسئولان برگزار گردید ،گفت : از روزی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درسطح جهانی راه دیگری را فرا روی کشورهای مستضعف گشود توطئه های مختلف استعمار جهانی بر علیه کشور ما شروع شد.

آذین پور افزود: تاکنون توطئه های مختلف داخلی و خارجی دشمنان، در سایه الطاف الهی، تدبیر مقام معظم رهبری و وحدتی که در کشور وجود داشته خنثی شده و آتش جنگ از مرزهای کشورمان دور شده است.
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان اظهار داشت: خوشبختانه ایران اسلامی از نظر داشتن قدرت دفاعی وایجاد زیر ساختهای مناسب توانسته است جایگاه خودش را در نظام جهانی تثبیت نماید واین باعث ایجاد امنیتی پایدار گشته که برخود واجب می دانیم در راستای تقویت این امنیت کوشا باشیم.
آذین پور افزود:خوشبختانه جهاد کشاورزی از گذشته پشتیبان مسائل دفاعی کشوربوده و به نوعی در سایه پشتیبانی از سنگر سازان بی سنگر توانسته ایم به امنیت پایدار امروزی برسیم.
وی گفت:ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب(س) درمرکز استان تشکیل شده ما نیز در سطح شهرستان با تشکیل این ستاد در جهاد کشاورزی وبا جمع آوری کمک های نقدی وغیر نقدی مردم،تمام تلاش خود را جهت تقویت جبهه مقاومت خواهیم کرد.

برگزاری نهمین جشنواره ملی موسیقی فولکلور بیت و حیران در سردشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت با اعلام این خبر گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سردشت با مشارکت فرمانداری شهرستان و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و اصحاب فرهنگ و هنر سردشت نهمین جشنواره ملی موسیقی فولکلور بیت و حیران را در مورخ 28 لغایت 30 بهمن ماه بمدت 3 روز در بخش های انفرادی و گروهی برگزار می نماید.

حیاک تصریح کرد: از حدود 25 تا 27 استان کشور آثار متعددی به دبیرخانه ارسال میشود و با عنایت به تجربه 8 جشنواره قبلی پذیرش 10 گروه و همچنین بیش از 150 نفر هنرمند شاخص در بخش انفرادی قابل پیش بینی می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت اضافه کرد: همچنین با همکاری فرماندار شهرستان و مشارکت و نقش محوری انجمن ادبی سردشت و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر هفتمین جشنواره سراسری فرهنکی ادبی بانوان با سبک جدید و تغیرات اساسی نسبت به دوره های قبل در مورخ 12 و 13 اسفند به میزبانی سردشت برگزار می گردد و حضور فرهیختگان،ادیبان،شاعران،نویسندگان و دانشگاهیان از حدود 25 استان کشور و در قالب 200 نفر مهمان محتمل به نظرمی رسد.

هشدار امام جمعه شهر ربط به متولیان مصرف مواد مخدر

حاج ماموستا ابوبکری امام جمعه شهر ربط در جلسه کارگروه ادارات خدمات رسان که برگزار گردید ، با بیان ایراداتی در خصوص قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی گفت: شهرستان سردشت به لحاظ مرزی بودن بیشتردر تیررس تهاجمات فرهنگی بیگانه قرار دارد و قاچاق مشروبات و مواد مخدر با حمایت های دشمنان و با هدف ضربه زدن به اعتقادات مذهبی و باورهای دینی ما صورت می گیرد بنابراین ما باید هوشیار باشیم و از این موضوع غافل نشویم.

حاج ماموستا ابوبکری خواستار جدیت متولیان در برخورد با این مسئله شد و گفت: مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی مغایر با موازین شرعی ماست و باید مهار آن با برخورد جدی و قاطع مسئولین صورت گیرد.

امام جمعه ربط در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات شهر ربط اشاره کرد و گفت: مردم جنگ زده سردشت و ربط دردوران هشت سال دفاع مقدس متحمل ضرر و زیان زیادی شده اند و مورد اصابت بمب شیمیایی قرار گرفتند اما لحظه ای از مقاومت باز نایستادند و تا پای جان از میهن اسلامی خود دفاع کردند.

وی اضافه کرد: مردمی با این سلحشوری و پایمردی شایسته خدمات بهتر و ارزنده تری هستند و باید مسئولان برای رفع مشکلات آنان با همت بیشتری تلاش نمایند.

واکنش فرماندار شاهین دژ به برنامه روز جمعه فیتیله‌

آقای حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ با صدور بیانیه ای توهین شبکه دو صداوسیما در برنامه روز جمعه فیتیله‌ به ترک‌زبانان را محکوم کرد.

فرماندار شهرستان شاهین دژ در محکومیت این برنامه، بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی نام‌گذاری شده است، بر همه مسئولین جامعه اسلامی فرض است که فرهنگ همدلی و همزبانی را در بین اقشارمختلف مردم بخصوص نسل آینده ترویج دهند.

با تأسف در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که رسانه ملی که از وظایف مهم آن ایجاد همگرایی و همدلی عمیق بین اقوام و ملیت های مختلف ایران عزیز می باشد، در قالب برنامه‌ای سخیف به مردمی که سال‌های سال در راستای وحدت ملی گام برداشته و در تمامی دوران های حساس انقلاب بویژه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید وجانباز وایثارگر ، نقش تعیین کننده داشته اند، توهین می کند.

فرمانداری شهرستان شاهین دژبه نمایندگی ازمردم ولایت مدار این شهرستان این حرکت را محکوم کرده و از مسئولین امر برخوردهای لازم و جدّی با عوامل این توهین بزرگ و ایجاد تمهیدات لازم جهت جلوگیری از این گونه حرکات تفرقه انگیز و تنش زا خواهانیم. بی شک چنین رفتارهای تفرقه انگیز مورد تایید مسئولان نظام بویژه مقام معظم رهبری,رئیس جمهور محترم وقوای حاکم نبوده و نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار