کد خبر: ۱۳۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 21 November 2015

ورزشکار بوکانی مقام دوم مسابقات کشوری پاورلیفتینگ را کسب کرد

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :انورملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار تابناک با اعلام این خبر گفت : یاسین علیار ورزشکار جوان بوکانی موفق شد در مسابقات کشوری پاورلیفتینگ تک پرس بدون تجهیزات که در سنندج برگزار شد مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

وی گفت : مسابقات کشوری تک پرس بدون تجهیزات در تاریخ « ۲۰ آبان ۹۴ » به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان افزود: یاسین علیار ورزشکار بوکانی در قالب تیم آذربایجان غربی، در رده سنی بزرگسالان و دسته وزنی ۱۰۰ کیلو موفق به کسب مقام دوم این رده سنی شد.

ملارحیمی افزود : در این مسابقات ۱۱ تیم شرکت‌کننده از باشگاه‌های سراسر ایران در رده­‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی اظهار کرد : استان‌های هرمزگان، ایلام، آذربایجان غربی، تهران، همدان، البرز، کرمانشاه و شهرستان‌های سنندج الف و ب، کامیاران، دهگلان و دیواندره، تیم‌های حضور یافته در این پیکارها بودند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بوکان افزود : در پایان این مسابقات، باشگاه­ قهرمانی سنندج، عنوان نخست را به دست آورد، کرمانشاه و شهرستان دهگلان مشترکا در جایگاه دوم قرار گرفتند و باشگاه امیری دیواندره نیز مقام سوم را کسب کرد.

بالغ بر 20 میلیارد ریال برهتلینگ در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد هزینه شده است

دکتر حسنی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان آذربایجان غربی در جلسه جمع بندی بازدید های جامع همکاران معاونت درمان دانشگاه گفت: طرح نظام سلامت شامل هفت برنامه است که کاهش پرداختی بیماران بستری، ارتقای کیفیت ویزیت، ماندگاری پزشکان متخصص و ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان از چهار محور مهم این طرح است.

وی اظهار داشت: بازدید امروز با هدف پایش جامع و بررسی مسائل و مشکلات مختلف بیمارستان انجام گرفته است و این پایش ها در هر 30 بیمارستان استان انجام خواهد پذیرفت وظیفه اصلی ما و همکارانمان فراهم نمودن محیطی آرام و امن را برای بیماران با ارائه خدمات مطلبوب درمانی می باشد.

وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت تاکنون اعتبارات خوبی در راستای ارتقاءکیفیت خدمات هتلینگ بیمارستان ها جذب شده است که می توان به اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال در راستای کیفیت خدمات هتلینگ در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اشاره نمود که در راستای نوسازی و استاندارد سازی بخش های این بیمارستان هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد : تاکنون پایش های جامع با حضور 17 نفر از همکاران معاونت درمان در 3 بیمارستان ماکو،شاهین دژ و مهاباد صورت گرفته و نتایج این پایش ها وپس خوراند فعالیت های انجام شده توسط این بیمارستان ها در اختیار مدیران شبکه بهداشت و درمان این سه شهر قرار خواهد گرفت.

وی افزود :احداث بلوک زایمان در حال اجرا می باشد و کلینیک تخصصی پزشکان با اجرای طرح ماندگاری پزشکان متخصص در دو نوبت صبح و عصر تکمیل و به پیمانکار تحویل داده شده است و بازسازی بخش اورژانس نیز در دست اقدام است.

هشدار فرماندار شاهین دژ به نانوایی های این شهرستان

ظهر روز پنج شنبه مورخ « 28 آبان ماه » فرماندارشهرستان شاهین دژ بصورت سرزده از نزدیک در جریان وضعیت و مسائل ارائه خدمات نانوایی ها سطح شهر ازجمله پخت نان ، ساعات پخت ، رعایت بهداشت و کیفیت آرد ونان نانوایی ها را بررسی و در این رابطه تذکرات لازم به نانوایی ها و مسئولان داده شد .

در جریان این بازدید ها ، کفیت ، کمیت ، رعایت بهداشت فردی کارگران ، نوع برخورد فروشندگان با مردم ، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان، توسط فرماندار در محل بررسی گردید.

فرماندار شهرستان شاهین دژ در این بازدید بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت ، عرضه نان مناسب و بهداشت نانوایی ها از سوی دستگاه های ذی ربط تاکید نمودند.

حسین عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ اظهار داشت : باید بصورت مستمربر نحوه چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی ها در شهرستان از طرف دستگاههای ذیربط نظارت شود.

وی با انتقاد از قرار گرفتن نان ها در کیسه های پلاستیکی بازیافتی در نانوایی هاگفت: نانوایی ها باید از استانداردهای بهداشتی لازم برخوردار باشند تا در این رابطه بهداشت و سلامت خانواده ها به خطر نیفتد و ضرورت دارد در این خصوص دستگاههای مربوطه خصوصاً بهداشت نظارت لازم را بعمل آورند.

فرماندار شهرستان شاهین دژ افزود: تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است و لازم است همواره به این مسئله توجه شود.

در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید و کاملا بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده صورت گرفت معاون فرماندار , رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان و مسئول اتاق اصناف فرماندار شهرستان شاهین دژ را همراهی می کردند.

در ادامه این بازدید فرماندار شهرستان شاهین دژ با حضور در اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان از ظرفیت های اداری این مرکز نیز بازدید ودر خصوص رسیدگی به مسائل ومشکلات صنفی برخی اصناف بخصوص نانوایی ها دستورات لازم را صادر نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار