فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با تلاش و پیگیری‌هایی که از سوی فرمانداری صورت گرفت در سال 94 همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مدیریت یکپارچه با ساختاری مستقل خواهند داشت.
کد خبر: ۲۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 08 April 2015
به گزارش  فارس هدایت‌اله جمالی‌پور در دیدار نوروزی که با حضور اعضای شورای شهرهای باقرشهر، حسن‌آباد و کهریزک با همراهی شهردار باقرشهر در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد، افق سال جدید را برای شهرستان ری و مردم ولایت‌مدار آن بسیار روشن و پر از امید دانست و اظهار داشت: با کمک و عنایت دولت یازدهم امسال شاهد ارتقای ساختار سازمان میراث فرهنگی شهرستان خواهیم بود که در بین شهرستان‌های تهران این امر فقط در شهرستان ری به‌وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: در سال 94 در ساختار اداری نیروی انتظامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز تغییرات مطلوبی صورت خواهد گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: در سال جدید با اتحاد و انسجام بین مسئولان اجرایی و با قدرت و توان بیشتری در امر خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان ری تلاش خواهیم کرد.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: با پیگیری های مستمر و ارسال نامه‌هایی از سوی مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و استانداری تهران به شورای شهر تهران، با صراحت و تاکید و با استناد به قانون اساسی کشور خواستار شدیم تا با رعایت کامل قانون نام ری را در عنوان «شورای شهر تهران، ری و تجریش» درج کند.

جمالی‌پور در پایان ضمن آرزوی توفیق همه جانبه برای دولت مردان و مسئولان به‌ویژه مدیران اجرایی و اعضای شورای اسلامی شهرهای تابعه به این مهم اشاره کرد و بیان داشت: به برکت ائمه اطهار علیهم‌السلام به‌ویژه یگانه دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها که شروع سال مزین به نام آن حضرت است، خدمت صادقانه و تامین نیاز رفاهی و رفع دغدغه‌های مردم باید در اولویت برنامه‌ها و اقدامات مسئولان قرار گیرد تا به واقع بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار