مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از احتمال افزایش سهمیه سفر بازنشستگان به عتبات عالیات از ۵ به ۱۰ هزار نفر در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 22 October 2016
درباره سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری اظهار کرد: از سوی صندوق بازنشستگی کشوری کمک هزینه‌ای برای اعزام بازنشستگان به همراه یک نفر به سفرهای سیاحتی و زیارتی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: این کمک هزینه برای سفرهای داخلی در سال جاری از ۲۵۰ به ۳۰۰ هزار تومان به ازای هرنفر افزایش یافته است و برای سفرهای عتبات عالیات نیز از ۵۰۰ به ۶۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر رسیده است.

مدیرکل فرهنگی - اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: شمار بازنشستگان که از این سفرها استفاده می‌کنند به سالانه ۱۴۰ هزار نفر می‌رسد و تلاش می‌کنیم تا این خدمات با کیفیت مطلوب ارائه شود.

رشیدی ادامه داد: برنامه سفرهای سیاحتی و زیارتی به روال قبل انجام می‌شود، البته این احتمال وجود دارد که سهمیه سفرهای عتبات عالیات را که در حال حاضر ۵۰۰۰ نفر است را به دو برابر افزایش و به ۱۰ هزار سهمیه افزایش دهیم. در حال حاضر فرآیند کارشناسی این امر در حال انجام است.

به گفته وی هر بازنشسته و وظیفه بگیر می‌تواند حداکثر در سه مرحله و در سه سال متوالی یا متناوب از تورهای سیاحتی و زیارتی استفاده کند و چنانچه مایل باشد که بیش از سه بار از تورها استفاده کند،  باید هزینه سفر را به طورکامل (طبق نرخ آزاد) پرداخت کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار