رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از اعطای تخفیف 50 درصدی به دانش آموزان تهرانی برای حضور در مجموعه های ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران در فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 17 May 2015
به گزارش ایرنا محمد رضایی به لزوم غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تهرانی در ایام تعطیلات تابستان اشاره کرد گفت: شورای اسلامی شهر تهران طرحی مبنی بر تخفیف 50 درصدی به دانش آموزان تهرانی در فصل تعطیلات مدارس را ارایه و به تصویب رساند.

وی ادامه داد: این طرح با استقبال سازمان ورزش شهرداری تهران مواجه و بر این اساس مقرر شد، دانش آموزان پایتخت در تعطیلات تابستان با تخفیف 50 درصدی از امکانات مجموعه های ورزشی تحت پوشش این سازمان استفاده کنند.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به تصویب لایحه ای در زمینه ورزش شهرداری اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تعرفه های ورزشی در سال جاری بین 10 تا 30 درصد افزایش خواهد یافت.

رضایی در توجیه ارایه این لایحه از سوی شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: از سال 89 تاکنون تعرفه های ورزشی هیچ گونه افزایشی نداشت، بنابراین شهرداری افزایش 10 تا 30 درصدی تعرفه ها را داد تا خدمات با کیفیت بهتری به شهروندان ارائه کند.

به گفته سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران این افزایش در مناطق محروم، 10 درصد و در مناطق برخوردار تهران تا 30 درصد خواهد بود.

*ارایه خدمات ورزشی نیم بها در مجموعه های ورزشی شهرداری

رضایی اعلام کرد: ارایه خدمات ورزشی نیم بها مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری از دیگر برنامه های این سازمان در سال 94 است.

وی گفت: مجموعه های ورزشی آبی و غیر آبی تحت پوشش این سازمان به صورت روزانه و یک روز در میان در سانس های مشخص تفریحی به پایتخت نشینان خدمات ورزشی نیم بها ارایه می کنند.

وی افزود: مجموعه های ورزشی نیاوران یک، کوثر منطقه سه، آرش میر اسماعیلی، حکیمیه، خادم، جهان آرا، فدک، بهاران، بدر، معلم، شهدای وردآورد و غدیر به صورت یک روز در میان و در یک سانس تفریحی خدمات ورزشی نیم بها ارایه می کنند.

همچنین مجموعه های ورزشی توحید، ساعی، ایثار، شهید علیپور، باغ گلستان، جیحون، پردیس، شهرداری منطقه 11، ادیب، شکوفه، پورزند، ستاره، یادآوران، مروارید، شهیدان اسماعیلی، خلیج فارس، امام علی (ع)، سرداران شهید، جوانه، رسالت، سوریان، قمر بنی هاشم (ع) و استقلال نیز روزانه یک سانس را به ارایه خدمات ورزشی نیم بها اختصاص داده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار