رصد رسانه ها
از ابتدای بازگشایی پل معلق، استقبال و ازدحام جمعیت به حدی رسید که برای جلوگیری از ازدحام روی پل، درب ورودی برای مدتی بسته شود. همین امر باعث شد تا جمعیتی که در بیرون در انتظار بودند تحمل از کف داده و با تخریب حفاظ توری کنار درب وارد محوطه شوند.
کد خبر: ۴۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 05 June 2015

به گزارش تابناک به نقل ازمشگین سلام، در حالی که وعده رایگان بودن ۸ روزه ی استفاده از پل معلق می رفت تا به روزهای پایانی برسد، در چهارمین روز رایگان بودن استفاده از پل، حوادثی ناخوشایند در این محل اتفاق افتاد که لزوم توجه و همکاری بیش تر مردم در بهره برداری از سرمایه گذاری های انجام شده را می طلبد.

از ابتدای بازگشایی پل معلق، استقبال و ازدحام جمعیت به حدی رسید که برای جلوگیری از ازدحام روی پل، درب ورودی برای مدتی بسته شود. همین امر باعث شد تا جمعیتی که در بیرون در انتظار بودند تحمل از کف داده و با تخریب حفاظ توری کنار درب وارد محوطه شوند. همین امر در ورودی عرشه ی پل نیز اتفاق افتاد و نتیجه این بود که پل مالامال از جمعیت شد و هر لحظه احتمال خطر می رفت.

در محوطه ی پل، یکی از پارک های بادی به علت پرتاب سنگ از برخی بازدیدکنندگان بادش خالی شده بود. این پارک ها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته بود. عده از مردم از بالای نرده ها خود را به عرشه می رساندند و برخی پدران و مادران نیز فرزندان خود را در انجام این کار یاری می رساندند!

بقایای بستنی های ریخته شده بر کف پل مشهود بود و زباله هایی که در جای جای محوطه ریخته شده بود چهره ای ناخوشایند به محیط داده بود.

حسین عباسی نیا، مدیر عاملی پل معلق، خواستار توجه بیش تر مردم به این پروژه ی بین المللی و ملی شد است. وی می گوید این پروژه تنها ۵ درصد از کل پروژه است که اجرایی شده است و بنابه گفته محمدرضا جهانبانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذار طرح، این پل با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شده است و برای کل پروژه حدود ۵۰ میلیارد توان در نظر گرفته شده است. بنابراین آیا شایسته است برخی بدون توجه به این هزینه ها و سرمایه گذاری ها در حفظ و نگهداری آن تلاش نکنند؟

حوادث ناخوشایند در چهارمین روز رایگان بودن پل معلق مشکین شهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
با این کارها سرمایه گذار سرمایه اش را در تبریز یا شهرهای دیگر سرمایه گذاری میکند
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
اینجا مشکـــــــــــــــــــــــــین است . ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار