قایقران تیم ملی ایران و یکی از شانس های اصلی کسب سهیه المپیک
تابناک تهران - دوباره به لهستان بازمی گردم تا تمریناتم را زیر نظر پلوخ ادامه دهم و مهیای حضور در مسابقات جهانی شوم. رقابت هایی که دو ماه آینده در ایتالیا برگزار می شود. تمرینات سخت و فشرده ای را در کلوپ لهستان پشت سر خواهم گذشت. نوبت قبلی که در این کشور بودم روزانه سه وعده تمرین می کردم که دو وعده در آب و یک وعده به وزنه زدن می گذشت.
کد خبر: ۵۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 07 July 2015
عادل مجللی قایقران تیم ملی ایران یکی از شانس های اصلی کسب سهیه المپیک است. قهرمان آسیا که به افق های دورتری فکر می کند و در شب ها خواب مدال المپیک را می بیند.

مجللی این روزها تمرینات سف و سخت خود را در تهران ادامه می دهد. او درباره حضورش در تهران گفت: من همیشه ترجیح می دهم اردوهایم را درتهران برگزار کنم. در حقیقت تهران رابه همه جا ترجیح می دهم. اگرچه درتهران دور از خانواده هستم و باید درخوابگاه زندگی کنم اما باز هم امکانات تهران از همه جا بهتر و کاملتر است.

علاوه بر دریاچه آزادی تهران که بهترین و استانداردترین پیست ایران محسوب می شود، امکانات بدنسازی و پزشکی نیز در تهران در شرایط ایده آل قرار دارد و همین سبب می شود که تمرینات بهتری داشته باشم. از هر لحاظ حضور در تهران به نفع من است و باعث پیشرفتم می شود.

مجللی چند ماه گذشته را در خارج  اردو زده بود و علاوه بر حضور در کاپ جهانی، تمریناتش را زیر نظر پلوخ مربی لهستانی اش پی گرفت. وی در ارتباط با پلوخ، سرمربی لهستانی خود گفت: اهل لهستان است و مربی نامدار و بزرگی محسوب می شود. آوازه او را شنیده بودم و می‌دانستم در نظر سنجی فدراسیون جهانی بهترین مربی جهان نام گرفته است.  دو تا از شاگردان او در المپیک پکن و آتن به مدال طلا رسیده بودند.  در این مدتی که با او کار می کنم وضعیتم بسیار تغییر کرده و چیزهای خیلی زیادی یاد گرفته ام. کار کردن با او برای من عالی تا به اینجا عالی بوده است.

مجللی بزودی دوباره به لهستان می رود: دوباره به لهستان بازمی گردم تا تمریناتم را زیر نظر پلوخ ادامه دهم و مهیای حضور در مسابقات جهانی  شوم. رقابت هایی که دو ماه آینده در ایتالیا برگزار می شود. تمرینات سخت و فشرده ای را در کلوپ لهستان پشت سر خواهم گذشت. نوبت قبلی که در این کشور بودم روزانه سه وعده تمرین می کردم که دو وعده در آب و یک وعده به وزنه زدن می گذشت.

پاروزن ترکمن تیم ملی کانوی ایران در ادامه با اشاره به ر‌قابت‌های پیش رویش، ا‌ضافه‌ کرد‌: من مسابقات زیر 23 سال جهان را پیش‌رو دارم که با قدرت در آن شرکت خواهم کرد. پس از آن بیستم مرداد ماه باید در ر‌قابت‌های قهرمانی جهان به آب بزنم که اولین شانس من برای کسب سهمیه المپیک ریو است. اگر در این مسابقات به سهمیه دست نیابم باید در ر‌قابت‌های قهرمانی آسیا طلا بگیرم تا بتوانم راهی المپیک شوم.

وی همچنین گفت: در مسابقات جهانی فقط در 200 متر مسابقه می دهم. در حالی که به دلیل رسیدن به شرایط آرمانی در کاپ پرتغال و آلمان هم در 200 مترو هم  در 500 متر هم پارو زدم.

مجللی در مورد میزان شانسش جهت کسب سهمیه المپیک ریو تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی جهان اگر بتوانم به جمع 8 نفر پایانی راه پیدا کنم؛ سهمیه المپیک را دریافت خواهم کرد و به این اتفاق کاملا خوشبینم. اما اگر نتوانم سهمیه را از این مسابقات کسب کنم؛ رقابت های قهرمانی آسیا جایی است که شانس به دست آوردن سهمیه ریو را خواهم داشت.

دارنده مدال برنز کاپ جهانی پرتغال در پاسخ به این سوال که کدام کشورهای آسیایی حریف جدی او در کسب سهمیه المپیک هستند؟ خاطر‌ نشان کرد: ژاپن و چین قایقرانان خیلی خوبی دارند. 

چینی‌ها در کاپ جهانی حضور داشتند و عملکردشان مناسب بود. مساوی با من در حال پیشرفت هستند و آنها نیز سهمیه المپیک می‌خواهند. من باید در قهرمانی جهان سهمیه المپیک را بگیرم، در غیر این صورت باید در آسیا و تنها با کسب مقام قهرمانی به این هدف برسم.

دارنده مدال برنز 200 متر کانوی بازی های آسیایی اینچئون در ادامه یک وعده بزرگ را به ورزش دوستان ایرانی داد: ایمان دارم اگر بعد از مسابقات جهانی و تا آغاز المپیک ریو زیر نظر پلوخ به تمریناتم ادامه دهم؛ می توانم مدال المپیک را برای کشور عزیزم به ارمغان بیاورم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار