کد خبر: ۷۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 10 August 2015
معاون استاندار و فرماندار ویژه ری گفت: باید مصوبات شورای شهر با عنوان شورای شهر تهران-ری-تجریش اجرا شود و انتظار می رود رئیس شورای شهر تهران دست از لجاجت بردارد.

روز یکشنبه هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستانی ری در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران از کم توجهی های صورت گرفته به شهر ری انتقاد کرد و اظهار داشت: امروز باید جایگاه نیروی انتظامی شهرستان ری ارتقا پیدا کند.

وی افزود: بنده به مسئولان نیروی انتظامی نیز عرض کرده ام که باید به جایگاه نیروی انتظامی شهرستان ری با توجه به شرایط و ویژگی های این منطقه توجه ویژه شود.

داشتن نیروی انتظامی مستقل حق مردم شهرستان ری است

جمالی پور ادامه داد: امروز پنج زندان بزرگ در شهرری وجود دارد اما نیروی انتظامی آن در حد یک سر کلانتری تهران است که این نگاه مخل امنیت ملی محسوب و باید اصلاح شود.

این مسئول اضافه کرد: حق مردم شهرستان ری آن است که دارای نیروی انتظامی مستقل باشند و در این زمینه باید همه دستگاه ها و نهادها برای تحقق این امر کمک کنند.

باید تکلیف شورای شهر ری هر چه زودتر مشخص شود

وی با اشاره به ویژگی های شهرستان ری یادآور شد: شهرری از هفت استان کشور بزرگ تر است اما از لحاظ ساختاری با مشکلات متعددی روبه رو است.

جمالی پور با تشریح اختلافات موجود شهری در این منطقه گفت: باید تکلیف شورای شهر ری هر چه زودتر مشخص شود و بنده از وزیر و استاندار تهران تشکر و قدردانی می کنم که با بررسی های قانونی نامه ای را به رئیس شورای اسلامی شهر تهران نوشتند و تأکید کردند که باید اسم ری در کنار اسم شورای شهر تهران بیاید.

این مسئول با تأکید بر این نکته که باید رئیس شورای شهر تهران دست از لجاجت بردارد، متذکر شد: باید مصوبات شورای شهر با عنوان شورای شهر تهران-ری-تجریش نام برده شود و انتظار می رود رئیس شورای شهر تهران دست از لجاجب بردارد.

جمالی پور یادآور شد: کسانی که می گویند شهرری درآمد ندارد حرف نادرستی را بیان می کنند و نباید اجازه داد شهرری در هیاهوی تهران گم شود.

این مسئول با تجلیل از فعالیت رسانه ها و خبرنگاران گفت: رسانه ها خارج از نگرش های سیاسی و حزبی پای کار بوده و وظیفه خود را انجام داده اند.

معاون استاندار تهران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان ری اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده، قول بازسازی تمام راه های روستایی  داده شده است و تمام شبکه های آبرسانی روستایی نیز اصلاح می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار