شهرری - معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ تهران از اجرای فعالیت های عمرانی طرح استقبال از نوروز ۹۴ با اولویت بهسازی فضای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 28 February 2015

به گزارش مهر، ابراهیم بابازاده اظهار داشت: در راستای طرح استقبال از نوروز ۶۰۰ فعالیت عمرانی در قالب بهسازی پیاده روها و انهار، لکه گیری هندسی معابر، همسطح سازی دریچه و پیاده روها، ساماندهی حریم کارگاه های عمرانی و ترمیم جداول به منظور آماده سازی محیط شهری برای ورود به سال نو، در نواحی هفتگانه منطقه ۲۰ انجام شد.

این مسئول با اشاره به اینکه فاز اول فعالیت های عمرانی به اتمام رسیده و فاز دوم آن نیز در حال اجراست، افزود: با توجه به اینکه منطقه ۲۰ قطب تاریخی و مذهبی پایتخت محسوب می شود و میزبان خیل عظیمی از زائران و مسافران نوروزی است، فعالیت های عمرانی با اولویت فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بقعه های متبرکه و آثار تاریخی و باستانی انجام شده است.

وی ادامه داد: این فعالیت ها بر اساس بازدید های میدانی کارشناسان و بررسی پیام های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهروندان انجام شده است تا زمینه آرامش و آسایش شهروندان و مسافران در ایام نوروز فراهم شود.

بابازاده افزود: رسیدگی به روستاهای واقع در محدوده حریم و بررسی مطالبات ساکنان آن محدوده نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و بخش عمده ای از فعالیت های عمرانی در این روستاها انجام شد تا روستاییان نیز از خدمات عمرانی برخوردار شوند.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۰ تهران یادآور شد: شهروندان منطقه ۲۰ می توانند از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در طرح استقبال از نوروز ۹۴ با مدیریت شهری این منطقه مشارکت داشته و درخواست های خود را از طریق این دو سامانه مردمی با ما در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار