اگر همه‌چیز خوب پیش برود تا دو هفته دیگر ضبط تمام شده و برنامه داریم که اگر بشود ویدئوکلیپی برای آن تهیه کنیم. اسم این قطعه «بانو» نام دارد که به‌صورت تک‌آهنگ منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ 01 November 2021

به گزارش تابناک مازندران از ایکنا، عبدالحسین مختاباد از اثر جدید خود خبر داد و گفت‌: در حال بازسازی و بازخوانی اثری فولکلوریک مازندرانی به آهنگسازی مرحوم عماد رام هستیم که سامان احتشامی تنظیم و ارکستراسیون اثر را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: اگر همه‌چیز خوب پیش برود تا دو هفته دیگر ضبط تمام شده و برنامه داریم که اگر بشود ویدئوکلیپی برای آن تهیه کنیم. اسم این قطعه «بانو» نام دارد که به‌صورت تک‌آهنگ منتشر می‌شود.

این خواننده موسیقی در رابطه با خبر بازگشایی سالن‌های اجرا بیان کرد:‌ نزدیک به دو سال است که اجراها و موسیقی تعطیل‌شده است و خبر بازگشایی سالن‌ها پیام خوبی بود ولی ای‌کاش زودتر فکری می‌شد. من نمی‌دانم چطور در جزیره کیش اجراها برگزار می‌شد ولی در تهران و دیگر جاها نمی‌شد؟ مگر فضاهای کیش ضدعفونی است و در تهران ضدعفونی نیست؟

مختاباد تصریح کرد: درهرصورت فرصت‌ها را از دادند و حال که در آستانه زمستان و سرما هستیم با حفظ پروتکل‌ها باید با یک‌پنجم ظرفیت برگزار شود که قطعاً برای تهیه‌کننده و مجری‌ها صرفه اقتصادی ندارد مگر اینکه دولت کمک کند. دولت و ارشاد هم وضعیت خوبی از نظر اقتصادی ندارند اما درهرصورت امیدواریم این وضعیت بد برای همه و موسیقیدان‌ها پایان یابد. وضعیت هنرمندان و موسیقیدان‌ها خوب نیست.

وی در صورت بازگشایی سالن‌ها اظهار کرد: ما آماده هستیم هر وقت سالن‌های کنسرت‌ باز شود اجرا داشته باشیم و منتظر فضا هستیم تا بتوانیم اجرای خود را ارائه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار