رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، از رفع خاموشی فاز اول جنگل بلوار شهدای دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 30 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد حسنی افزود : بوستان ها و فضای سبز شهری علاوه بر حفظ نشاط و شادابی باعث ارتقای سطح سلامت شهروندان می شود بنابراین این موضوع اهمیت حفظ و نگهداری از فضای سبز را دوچندان می‌کند.
وی گفت: نور پردازی یکی از اهداف عمده در طراحی فضاهای شهری است، به طوری که نور و نور پردازی نقش موثری در هویت بخشیدن به مراکز و فضاهای شهری دارد، بر همین اساس موجب پویایی، سرزندگی و افزایش تعاملات اجتماعی و ایجاد مناظر شهری چشمگیری گردیده و فضاهای شهری را شاداب تر می کند.
وی ادامه داد: در همین راستا روشنایی بوستان ها و فضای سبز شهری علاوه بر افزایش زیبایی آنها، نقش موثری در تامین امنیت شهروندان در هنگام شب دارد.
حسنی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایجاد محیط آرامش بخش و زیبا برای شهروندان است، اظهار داشت: با هدف زیباسازی شهری و ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و افزایش حس رضایتمندی مردم نورپردازی و روشنایی جنگل بلوار شهدای دولت(ابتدای کوی الهیه) توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: با توجه به ماهیت زندگی شهری در زمان حال، رفتن به جنگل، پارک و فضای سبز برای افزایش آرامش بسیار موثر است بنابراین با در نظر گرفتن این شرایط شهروندان به زودی شاهد جنگل بسیار زیبایی در بلوار شهدای دولت خواهند بود.
حسنی افزود: برای روشنایی این جنگل تماشایی و بهینه سازی مصرف انرژی، از تجهیزات روشنایی کم مصرف استفاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار