عضو شورای شهر یاسوج
متاسفانه در بسیاری از معابر و خیابان‌ها برخی حفاری‌ها به امان خدا رها شدند که مشکلات متعدد جانی و مالی برای مردم ایجاد کرده است
کد خبر: ۱۰۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 28 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی بویراحمد موظف به ارائه گزارش عملکرد به شورای شهر هستند.

علی‌ علی‌پور  در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان بویراحمد با اشاره به وضعیت کنونی در سطح معابر و خیابان‌های این شهر اظهار کرد: تمامی مردم از حفاری‌ها خسته شده‌اند و وضعیت شهر با وجود حفاری‌های صورت گرفته بسیار نابسامان است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به سخن گهربار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند « مردم ولی‌ نعمت ما هستند» تصریح کرد: همه به عنوان مسئول و خدمت‌گذار باید در راستای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

علی‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه اگر حفاری در سطح خیابان‌ها و معابر صورت می‌گیرد بعد از اتمام کار آن را ترمیم و خیابان را هم‎سطح کنند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود، گفت: متاسفانه در بسیاری از معابر و خیابان‌ها برخی حفاری‌ها به امان خدا رها شدند که مشکلات متعدد جانی و مالی برای مردم ایجاد کرده است.

وی یکی از خیابان‌های که حفاری در آن صورت گرفته را خیابان تختی شهر یاسوج عنوان کرد و گفت: در این خیابان سه حفاری ایجاد شده که بعد از گذشت دو هفته به امان خدا رها شده و تاکنون دستگاه حفار اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه جلسه در راستای رفع مشکلات کنونی حفاری‌های موجود در سطح شهر چند پیشنهاد ارائه کرد و گفت: شهرداری به عنوان مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌های حفار در زمان ایجاد حفاری استعلام لازم را از دستگاه‌های خدمات‌رسان بگیرند تا مشکلی در خدمات‌رسانی ایجاد نشود.

علی‌پور، اطلاع‌رسانی دستگاه‌های حفار را مهم خواند و گفت: روند کار حفاری تشریح شود و با اتمام کار حفاری‌های ایجاد شده پر شوند.

وی تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان انتظار می‌رود که شورای شهر را به عنوان دستگاه ناظر بر امور ببینند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در تکمیل صحبت‌های خود تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند گزارش عملکرد خود را به شورای شهر ارائه دهند تا عملکرد آن‌ها توسط نمایندگان مردم مورد بررسی قرار گیرد.

علی‌پور خاطرنشان کرد: شورای شهر آمادگی همکاری با تمامی دستگاه‌های اجرایی را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار