فرماندار شهرستان بهار با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهر مهاجران شورای اداری شهرستان بهار را در این شهر برگزار کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 27 January 2022
 فرماندار شهرستان بهار با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهر مهاجران شورای اداری شهرستان بهار را در این شهر برگزار کرد.بررسی و رسیدگی به مشکلات

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی در اولین اقدام خود برای رفع کمبود‌هایی که از سنوات گذشته به جا مانده بود به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهر مهاجران حضور یافت.

وی با بیان اینکه حقوق شهروندی همراه با عزت و تکریم ارباب رجوع، ضرورت اول برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی است، گفت: برخی کاستی‌ها و نیاز‌های شهر مهاجران که از قبل دامن گیر این شهر بوده  باید با همت و تلاش مسئولین و مردم این شهر تامین گردد.

نباتی با اشاره به اینکه اولویت تامین معیشت و توانمندی اقتصادی افراد است، عنوان کرد: برای این امر مهم می‌توانیم با دعوت از سرمایه گذران شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم که یقینا تاثیر آن بر زندگی افراد مشهود خواهد شد البته برای این امر نیازمند همراهی افراد نیز هستیم و با توجه به فعال بودن صنایع شوریجات و ترشی جات این شهر ، اقداماتی در جهت رونق این بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان بهار اشاره‌ای به کمبود آب در پی کاهش بارندگی که در سال آبی گذشته شاهد آن بودیم و منجر به کمبود آب در کشور و به تبع آن در منطقه شد کرد و گفت: در جهت تامین آب شرب شهر اقداماتی توسط شرکت آبفای شهرستان صورت گرفته و نسبت به این مهم تسریع خواهد شد، که می‌توان به طرح مطالعاتی پروژه فاضلاب شهر مهاجران اشاره کرد که در دستور کار قرار گرفته لذا پیگیر تخصیص اعتبارات لازم جهت اجرای این پروژه خواهیم بود البته بصورت تخصصی نسبت به تغییر و اصلاح الگوی کشت، پیگیر ارائه تسهیلات لازم جهت انجام امور کشاورزی کم آبر از جمله کاشت گلخانه‌ای هستیم.

وی با اشاره به اینکه سلامت جامعه همیشه اولویت بود و هست، بیان کرد: در جهت تجهیز و تکمیل سالن ورزشی شهر مهاجران از طریق استان و در صورت نیاز از وزارتخانه پیگیری موضوع خواهیم شد.

نباتی ادامه داد: درمانگاه این شهر باید در حد استاندارد خدمات ارائه دهد نیاز‌های پزشکی و تجهیزات مورد نیاز پیگیری می شود و جهت رفع آن اقدام لازم در دستور کار برای رسیدگی قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان بهار اشاره‌ای به ضعف‌های فرهنگی کرد و گفت: خدماتی که در زمینه‌های فرهنگی صورت گرفته آنچنان که باید در این منطقه اجرا نشده که نیازمند توجه ویژه به این امر مهم هستیم بنابراین با ایجاد فضای مطالعاتی و احداث کتابخانه نسبت به این مهم با جدیت ورود خواهیم کرد. 

 وی با اشاره به اینکه پیگیر درخواست مردم این منطقه برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای هستیم، گفت: علاوه بر رفع نقاط حادثه خیز اصلاح و مرمت راه‌های روستایی و مسیر‌های منتهی به شهر مهاجران هستیم و سعی می‌شود استقرار پایگاه امداد جاده‌ای و ساماندهی سه راهی مهاجران نیز خواهیم بود.
 
 
بررسی و رسیدگی به مشکلات

نباتی در ادامه سفر خود به شهر مهاجران در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر حاضر شد و در دیدار چهره به چهره با نمازگزارن گفت : برای رفع مشکلاتی که پیش روی مردم قرار دارد ، از تمام توان خود استفاده میکنیم و  در راستای توسعه و آبادانی لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: خود را نسبت به حل مشکلات و دغدغه های مردم مسئول می دانم و مردم را لایق دریافت بالاترین سطح خدمات از سوی دولت هستند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار