در سال‌های پایانی دولت تدبیر و امید و با ظهور نارسایی‌ها در اداره امور کشور رهبر معظم انقلاب از تعبیر «دولت جوان حزب الهی» به عنوان راه علاج مسائل کشور یاد کردند.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱ 05 February 2022
به گزارش تابناک کردستان، خرداد ماه ۱۴۰۰مردم در انتخابی معنادار به جریانی رای دادند که بیشترین قرابت را با فرمایشات رهبری داشت، اکثریت قاطع رای دهندگان آشکارا خواهان تغییر در سطوح عالی مدیریت اجرایی و سیاست‌ها بودند
پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور محبوب آیت الله ریسی و رای اعتماد مجلس به کابینه ایشان مردم کردستان نیز چشم انتظار نماینده دولت جدید در استان بودند.
اواخر آبان ماه بود که رسانه‌ها خبر از رای اعتماد هیات دولت به دکتر «اسماعیل زارعی کوشا» به عنوان استاندار کردستان دادند.
انتصابی که نشان داد بر خلاف تبلیغات دشمنان کشور و انقلاب مقامات عالی نظام ملاحظه‌ای برای استفاده از نیرو‌های خبره کرد ندارند، در ادامه استاندار جوان با انتصاب معاونین خود از شهر‌های مختلف استان نشان داد در پی اداره استان با شخصیت‌ها و مدیران بومی می‌باشد.
بررسی سوابق زارعی کوشا نشان دهنده‌ی جنبه‌های مختلف توانایی‌های اوست، انتصاب به عنوان فرماندار شهر مقدس «قم» مسئولیتی خطیر بوده که در عنفوان جوانی به او واگذار شده، آگاهان به مسائل سیاسی نیک میدانند مدیریت شهر مقدس قم به عنوان یکی از مراکز تولید علم جهان اسلام و تشیع با توجه به حضور نورانی مراجع عظام تقلید و نیز تلاش جریانات سیاسی برای بهره بردن از ظرفیت‌های آن پیچیدگی‌های خاص خود را دارد موفقیت او در این منصب حساس نشان از توانایی او در تعامل و همکاری با جریانات سیاسی، مذهبی و هوش بالای مدیریتی او دارد.
حضور در صدا و سیمای کردستان و همدان و مدیریت روابط عمومی «مجمع تشخیص مصلحت نظام» حاکی از تسلط او بر رسانه و پیچیدگی‌های آن دارد که در سال‌های اخیر همچون حلقه‌ای گمشده بین مدیران کشور بوده است.
در مدت کوتاهی که از حضور استاندار جدید می‌گذرد آنچه نگارنده به عنوان شهروند شاهد آن بوده معنا بخشیدن به آنچه «مدیریت جهادی» خوانده میشود و بار‌ها شاهد تاکید بر آن از سوی مقام معظم رهبری بوده ایم
بازدید‌های متعدد از پروژه‌های عمرانی، حضور در مناطق محروم استان و دیدار چهره به چهره با ساکنین مناطق حاشیه‌ای، دستور در جهت رسیدگی هرچه سریعتر به آسیب‌هایی که متوجه این مناطق است آنچه در هشت سال گذشته کمتر زمانی شاهدش بودیم
شاید نقطه عطف مدیریت «زارعی کوشا» در دوره کوتاه حضورش روز‌هایی بود که بارش بی سابقه نزولات الهی بودیم
استاندار در کمترین زمان ممکن با تشکیل «ستاد مدیریت بحران استان» و به خط کردن تمامی نیروی‌های اجرایی و نظامی نبوغ خود در مدیریت را به منصه ظهور رساند، بازگشایی مسیر تمامی محور‌های مواصلاتی جاده‌ای و روستا‌های استان به کمک نیرو‌های راهداری، هلال احمر و جان بر کفان ارتش و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مانع از حتی یک سانحه جاده‌ای در آن شرایط فوق بحرانی شد مدیریتی که موجب ستایش وزیر محترم کشور «سردار وحیدی» از ایشان شد.
آرزوی دیرینه مردم این خطه زدودن پیشوند «محروم» از نام دیارشان است امید است استاندار «جوان انقلابی» با استفاده از تمام ظرفیت‌های استان؛ بهره گیری از نیرو‌های جوان، پاکدست و متخصص و تعامل با نمایندگان استان برای جذب هرچه بیشتر اعتبارات به این آرزو جامه عمل بپوشاند و موجبات عمران و آبادی آستان فرهنگی کردستان را در سال‌های پیش رو فراهم آورد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار