فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگيري دو نفر از اراذل و اوباش که با نزاع و درگیری در یکی از خیابان های شهر آوه و خسارت به شهروندان، باعث سلب آسايش و وحشت آنان شده بودند، در یک عمليات پلیسی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 06 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " علی اکبر عیسی آبادی " افزود: با اعلام گزارشي از ايجاد رعب و وحشت از سوي چند جوان در یکی از مناطق مسکونی شهره آوه ‌به مركز فوريت هاي پليسی ۱۱۰ بلافاصله چند تيم مجرب و عملياتي، متشکل از مأموران انتظامی پلیس شهرستان ساوه براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی یادآور شد: با حضور تيم گشت انتظامي در محل مشخص شد که ۲نفر از اراذل و اوباش با حالت غیر طبیعی و عربده کشي، اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شهر آوه کرده اند كه بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.
وی اضافه کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهر آوه پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتي لازم بر روي این پرونده و كنترل نامحسوس این افراد، سرانجام آنان را شناسايي و پس از هماهنگي با دستگاه قضائی، در یک عمليات ضربتی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف چند قبضه سلاح سرد در بازرسی از محل اختفاي این افراد افزود: با بررسی سوابق این اراذل و اوباش مشخص شد که یکی از آنها دارای ۱۱ فقره و دیگری دارای ۱۳ فقره سابقه سرقت مي باشند.
سرهنگ عیسی آبادی با تأکید بر اینکه بی تردید برخورد پلیس با اراذل و اوباش قاطع و بدون درنگ خواهد بود ادامه داد: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده، براي برخورد قانوني لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار