مشمولان ساکن شهرستان هاي گلوگاه، بهشهر، نکا، مياندورود، ساري، جويبار، سيمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فريدونکنار و بابلسر از محل تعین شده در پارک شهيدزارع شهرستان ساري واقع درکيلومتر2جاده نکا به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد
کد خبر: ۱۰۲۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 17 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 28/11/1400 تقدیم حضورتان می گردد .

فراخوان اعزام مشمولان دانشگاهي و غير دانشگاهي مازندرانی در اسفند ماه 1400 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعزام همزمان مشمولان پایه خدمتی اسفند ماه در روز یکشنبه اول اسفند 1400 از شهرستان های معین خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا کریم پور" در تشریح این خبر، گفت: برابر ابلاغيه سازمان وظيفه عمومي ناجا در خصوص اعزام به خدمت مشمولان، اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اسفند ماه 1400 راس ساعت 6 صبح روز یک شنبه اول اسفندماه در دو نقطه از استان انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: بر این اساس مشمولان ساکن شهرستان هاي گلوگاه، بهشهر، نکا، مياندورود، ساري، جويبار، سيمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فريدونکنار و بابلسر از محل تعین شده در پارک شهيدزارع شهرستان ساري واقع درکيلومتر2جاده نکا به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.
سرهنگ کریم پور در ادامه، اظهار داشت: مشمولان ساکن شهرستان هاي محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر برای اعزام به مراکز آموزشی می بایستی به مجتمع نفريحي سيترا (پلاژحسيني) شهرستان نوشهر مراجعه کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: مشمولان لازم است قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی را رعایت کرده و وسایل شخصی و بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده بهمراه خود داشته باشند.
سرهنگ کریم پور در ادامه به مشمولان گرامی توصیه کرد: با توجه به محدودیت های اعزام سربازان به مرخصی در طول دوره آموزش، کلیه مدارک اعزام و مدارک مربوط به متاهلی، پدر نظامی، فوت والدین و یا جانبازی را به همراه داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بر عدم حضور خانواده های گرامی در محل اعزام تاکید کرد.
سرهنگ کریم پور در خاتمه یاد آور شد: باستنادماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي مشمولان خدمت وظيفه عمومي که براي رسيدگي و یا اعزام برای طي دوره ضرورت احضار مي شوند چنانچه در مهلت يا موعد مقرر خود را معرفي نکنند غايب شناخته شده و پس از دسنگيري در صورتيکه طبق مقررات اين قانون قادر به خدمت و بلامانع تشخيص داده شوند به خدمت اعزام و با آنان به ترتيب زير رفتار مي شود:
1- چنانچه مدت غيبت اوليه درزمان صلح کمتر از سه ماه و در زمان جنگ کمتر از 15 روز باشد با سه ماه اضافه خدمت و بيش از سه ماه در زمان صلح و بيش از 15 روز در زمان جنگ با 6ماه اضافه خدمت برای آنان اعمال می شود.
2- برای مشمولاني که مدت غيبت اوليه آنان در زمان صلح از يکسال و در زمان جنگ از دو ماه تجاوز کند علاوه بر اعمال اضافه خدمت مذکور، فراري محسوب شده و به مراجع صالح قضايي معرفي خواهند شد.
سازمان وظیفه عمومی در اطلاعيه ای متذکر شده است که متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره 096480و يا کانال خبر سربازی در پیام رسان سروش  به نشاني khabaresarbazi@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

------------------------------------------------

شیوه های ابراز محبت در زندگی مشترک 
الفاظ محبت آمیز، هر چه قدر هم تکراری شود، ملال آور و خسته کننده نخواهد شد، بنابراین از استفاده مکرر از کلمه ها و جمله های مشابه دریغ نکنیم ... 
محبت گفتاری:
بسیاری از همسران ،پس از گذشت چند صباحی از زندگی مشترک ،محبت گفتاری را به باد فراموشی می سپارند .برخی از اینها فکر می کنند ابراز محبت زبانی برای همان ابتدای زندگی و دوران عقد است ،در حالی که این نوع از محبت ،بویژه برای زن ها در تمام ایام زندگی ،مورد نیاز است .
تعجب نکنید از این که می شنوید پیرزنی در دوران کهولت از این که همسرش به او می گوید (دوستت دارم)خوش حال می شود. الفاظ محبت آمیز، هر چه قدر هم تکراری شود، ملال آور و خسته کننده نخواهد شد، بنابراین از استفاده مکرر از کلمه ها و جمله های مشابه دریغ نکنیم.
محبت مثل آب است. تا حالاشده آب خوردن برایت تکراری شود؟ آب هر قدر بی مزه و بیرنگ و بی بو باشد ،گواراتر است.اگر همسرت از محبت خسته شده، شاید آنچه به او می دهی محبت نیست .
محبت رفتاری:
رفتار نیک ،عامل ایجاد محبت است ، محبت رفتاری نشانه صداقت است، برخی از این که همسرشان در مقام بیان به شدت ابراز محبت کرده اما در هنگام عمل آن را ثابت نمی کند گله دارند، زمانی اعتماد همسر به محبت زبانی جلب می شود که محبت رفتاری آن را به اثبات برساند کسی که محبتش را با رفتار نیک به دیگران اثبات می کند زمینه دوام محبت دیگران را به خود را نیز فراهم کرده است.
گاهی ما از چیزی می گذریم یا کاری را انجام می دهیم که به آن تمایلی نداریم، همین رفتارها می تواند ضمانت محکمی برای استحکام روابط میان ما و همسرمان باشد، کمک کردن مرد به زن در کار خانه با وجود خستگی ،گذشتن زن از تفریح برای مردو.... چیزهایی است که می تواند در عمل به طرف مقابل ثابت کند که همسرش دوستش دارد.
برخی از این رفتارها مثل:
*هدیه دادن:دادن هدیه یکی از ماندگارترین راه های ابراز محبت است لازم نیست هدیه گران قیمت باشد حتی یک خودکار ارزان قیمت هم اثر خود را دارد.
*خوش رویی ،خوش اخلاقی و خوش زبانی:از نظر تربیتی ،پیام خوش رویی و خوش اخلاقی ،یعنی این که من تورا دوست دارم و از دیدن تو خوش حال می شوم.
وقتی در اوج خستگی با دیدن همسرتان خنده بر لب تان بنشیند یعنی که اورا دوست دارید.که با دیدنش خستگی را فراموش می کنید.
*خوب صدا زدن:خوب صدا زدن هم خود نوعی اعلام محبت است، هر بار صدا زدن یک فرصت رایگان برای ابراز محبت است.
*مصافحه: یا همان دست دادن ،فقط برای مهمانی های رسمی نیست عامل ایجاد محبت و از بین رفتن کینه هاست.
*سخاوت: سخاوت و گشاده دستی هم نقش بسزایی در ایجاد محبت دارد پیام سخاوت این است که مادیات در برابر تو ارزشی ندارد.
*تواضع: وقتی من با کسی متکبرانه بر خورد می کنم با رفتارم به او این پیام را می دهم که تو ارزش برخورد مناسب از سوی من را نداری.و من خودم را ازتو برتر می بینم.
*صداقت:صداقت پیام یک رنگی و محبت داردو به همین دلیل هم محبت همسر را به سوی ما جلب میکند .
*حسن ظن: وقتی انسان کسی را دوست داشته باشد کارهای او را به بهترین شکل ممکن توجیه می کند.به همین دلیل است که افراد به کسی که حسن ظن دارد محبت می کنند.
*انصاف: انصاف دردرون خود نوعی ابراز محبت را حمل می کند برخورد غیر منصفانه یعنی این که تو به قدری برای من بی ارزشی که حتی حاضر نیستم در جایی که حق با توست حق را به تو بدهم.
تهیه کننده: نرگس رضازاده- مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری 12 بابلسر خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار