ایثار شیمیدر قم در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور با نتیجه نزدیک ۷۱ بر ۶۷ مغلوب شهروند آمل شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 26 February 2022

به گزارش تابناک قم، در روز دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز دو تیم ایثار شیمیدر و شهروند آمل در مجموعه ورزشی شهدای بهزیستی قم به مصاف هم رفتند که این رقابت نفس گیر در نهایت به سود تیم آملی به پایان رسید.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با قبول شکست در دومین مسابقه خود برابر شهروند آمل در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران ۳ امتیازی شد.

شاگردان عباس خاکی در سومین بازی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر روز شنبه ۷ اسفند با آویژه صنعت پارسا مشهد مسابقه می دهند.

در نخستین بازی از مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران روز گذشته تیم ایثار شیمیدر قم با نتیجه ۶۵ بر ۵۶ از سد مخابرت اصفهان گذشته بود.

چهار تیم ایثار شیمیدر قم، شهروند آمل، مخابرات اصفهان و آویژه صنعت پارسا مشهد در مرحله نهایی رقابت‌های فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران حضور دارند و از ۵ تا ۷ اسفند ماه برای قهرمانی در سالن شهدای بهزیستی قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند./

همچنین تیم‌های جانبازان فارس، امید اراک و هیات زنجان که از مرحله مقدماتی و پلی‌آف موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نهایی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نشدند برای کسب رتبه‌های پنجم تا هفتم همزمان با مرحله نهایی در قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در سال های ۹۳ و ۹۴ قهرمان لیگ برتر ایران شده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار