فرماندار ورامین گفت: مردم شهرستان ۷۰ درصد دز دوم و ۵۱ درصد دز سوم را تزریق کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 28 February 2022

به گزارش تابناک تهران، مجید درویشی فرماندار ورامین بعدازظهر امروز در جلسه کار گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده شهرستان ورامین، با اشاره به اجرای طرح مدیریت محلات با استفاده از ظرفیت های مردمی، اظهار کرد: مدیریت محله ها باید به خود مردم واگذار شود و دستگاه ها اجرایی در کنار آنها قرار بگیرند.

وی گفت: در اجرای این طرح که به طور پایلوت در چند محله شهر ورامین برگزار می‌شود با هم افزایی و هماهنگی همه‌ ظرفیت های دستگاه های اجرایی از جمله؛ بسیج، شبکه بهداشت و معتمدین محلی در راستای رفع نیاز محله اقدام کنند.

فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: این طرح محله‌ای که با مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود با رفع نواقص در بازه زمانی ۳ سال آینده در کلیه محلات شهر ورامین انجام می‌گیرد.

درویشی در بخش دیگر با بیان وضعیت مهار بیماری کرونا در شهرستان ورامین بیان کرد: در پیک شش کرونا به واسطه سویه امیکرون کادر درمان در بیمارستان ها و درمانگاه های سطح شهرستان زحمات بسیاری کشیدند و فشار کاری مضاعف را متحمل شده اند و مردم عزیزمان با تزریق دز سوم واکسن کرونا آنها را یاری دهند.

وی با اشاره به آمار واکسیناسیون ۷۰ درصد دز دوم و ۵۱ درصد دز سوم در شهرستان ورامین گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زدن دز سوم، همه‌ ما هم تکلیف شرعی و هم قانونی برای انجام واکسیناسیون برای مقابله با این بیماری را داریم.

فرماندار ورامین با بیان ایجاد زیر ساخت های مناسب در شهرستان در بخش واکسیناسیون افزود: مردم عزیز شهرستان ورامین از ظرفیت های مراکز واکسیناسیون در مدت باقی مانده تا تعطیلات نوروز استفاده کنند تا بتوانند در رفتن به سفر ها مشکلی نداشته باشند.

درویشی در پایان عنوان کرد: اصحاب رسانه، آموزش و پرورش، بسیج و سپاه، معتمدین محلات و روحانیت در مدت زمان ۲۰ روز باقی مانده به ایام تعطیلات نوروز همه‌ی شهروندان را در انجام واکسیناسیون تشویق نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار