دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت:
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در حوزه فرهنگ باید به سمت تولیدات دانش بنیان برویم و از این ظرفیت به خوبی و درستی استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ 19 April 2022

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سید مجید امامی در هفتادمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان پیش از ظهر امروز سه شنبه (30 فروردین) اظهار کرد: به شورای فرهنگ عمومی باید به اندازه شورای تامین هر استان اهمیت داده و مصوبات آن اجرا شود.

وی با بیان اینکه باید جلوی ناهنجاری های اجتماعی گرفته شود، افزود: باید در مسئله حجاب و عفاف بررسی و رصد هدفمند و میدانی انجام شود و بر همین اساس می خواهیم در موضوعات کلان فرهنگی همه متولیان را جمع کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ادامه داد: مد و لباس، منفک از حجاب و عفاف نیست و لباس زیبا، عفیفانه، سالم و ارزان در دسترس مردم نیست و تا جایی که امکان دارد باید به سمت تولید لباس مناسب و در شأن نظام و انقلاب حرکت کرد.

امامی عنوان کرد: در زمینه ساختارهای فرهنگی کشور از جمله ساختار شورای فرهنگ عمومی باید آسیب شناسی لازم انجام شود.

وی گفت: در حوزه فرهنگ باید به سمت تولیدات دانش بنیان برویم و از این ظرفیت به خوبی و درستی استفاده شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تاکید کرد: کار فرهنگی محل تقابل دیدگاه است آن هم در جمهوری اسلامی با مؤلفه‌های خاص و هجمه‌ای که به این مقوله و ساختارها می شود، اما باید ببینیم چقدر آمادگی تقابل با هجمه ها را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار